معتاد شیشه‌ای در کرمانشاه منزل را به آتش کشید

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک فرد معتاد به ماده مخدر شیشه خبر داد که در اقدامی عمدی منزل را در یکی از محلات شهر به آتش کشیده بود.

به گزارش مشرق، علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آتش سوزی عمدی منزل در شهرک کهریز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۸ سجادیه پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند که آتش سوزی توسط پسر معتاد خانواده رخ داده و سپس متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل آتش سوزی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

دلیری یادآور شد: در این آتش سوزی لوازم منزل از قبیل یخچال، هشت تخته فرش، تلویزیون، پتو، ظروف آشپزخانه نیز طعمه حریق شده و خسارات زیادی به منزل وارد آمد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    2 0
    معتاد مفنگی کاری دیگه که بلد نیست.مواد مخدر یعنی خانمان سوزی
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      1 0
      اصلاح طلبان از وقتی که شعار اعتیاد جرم نیست را رواج دادن هم اعتیاد بیشتر شد و هم جرائم مرتبط با آن
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    با اینکه اطلاعات همه وارد و توزیع و مصرف کننده ها را میشناسد لازمه مواد رایگان به معتادها با نظر بهداشت بدهد و به مرور ببرد در پروژه کانال و خاکبرداری و معدن و جاده سازی و شخم اراضی کویری استفاده کند تا سالم و فعال شوند. انگلیس هم صدسال اخیر دائم به فکر معتاد کردن جوانان بود که ننتوانند جلوی غارت نفت و گاز و منابع را بگیرتد و مستر جیکاک با ریش و عمامه فرستاده بود خوزستان و نفت را غارت میکرد و میفرستاد شرکت ناکس دارسی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس