کد خبر 1329247
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
فراستی نمایه

خود هنرمند هم آلت دست است، پول این حراجها را کسانی دیگر می خورند، یک جا باید می گفتیم بسه این مسخره بازی، این نه مال ماست و نه شرایط ماست و نه این اثرها هنری اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    1 0
    دقیقا پول شویی یه مش اصلاحات پشت پردس تا بتونن پول خرج کنن تو کانال های تلگرام تا موجودیت خودشون از بین نره همش همینه .
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    4 0
    زنده باد سردار سید حاج دکتر مسعود فراستی بسیجی
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    2 0
    این حراج ها در کشور برای پول شویی است
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 3
    آقا جان تو لندن چند برابر مشتری داره، از هنر حمایت کنید هنر مال ایرانه
  • FR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    1 0
    بعد از سال ۹۸ تابلوی کاملا سیاه یعنی یک صفحه کاملا سیاه را به یک نقاش از همین قماش هنرمند هیچ سفارش دادند و چند صد میلیون فروخته شد !
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    1 0
    درود بر مردان بی ادعا
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    1 0
    دمت گرم آقای فراستی!!!! اینها پول های غارت شده از ملت است که در این حراجها به فروش می رود و به امثال ماشین فتوکپی فاسد بالفطره ای مثل آغداشلو پرداخت می شود تا بیشتر تجاوز و فساد کنند و روی بعضی ها را سفید کنند.
  • حسین PL ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    1 0
    اگر تمام بحثهای امنیتیش را کنار بگذاریم اینکه امنیت روانی مردم مستضعف را دچار خدشه میکنند و با ایجاد خشم زمینه را برای بسیاری اغتشاشات آماده میکنند همین دلیلی هست برای برخورد با این مساله و اما بحث امنیتی , عجیبه که قوه قضاییه و سازمانهای امنیتی ورود نکردند, کاملا مشخصه داره پولشویی صورت میگیره و چه بسا این پولها به گروههای معاند و لجستیک اونها مرتبط باشه مثل پولشویی در بسیاری کشورهای دیگه که این مساله حتی منجر به کودتا شد در اونها و در آخر مشخص شد پولهای جابجا شده در حراجهای هنری و بعضی خیریه ها صرف خرید اسلحه و تدارکات و عضوگیری جهت کودتا و اغتشاش بوده. باید حتما منابع مالی تک تک افرادی که این پولهای هنگفت را پرداخت کردند بررسی بشه مطمئنم به مسائل امنیتی و در بهترین حالت مفاسد اقتصادی خواهید رسید.
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    با سلام. احسنت آقای مسعود فراستی؛ حرف دل ما را زدی. واقعاً دقیق و به موقع گفتی: پرداخت چهارده میلیارد و ششصد میلیون تومان پول برای خرید تابلویی که بر رویش فقط نوشته شده است «هیچ»!!!!!!! انجام چنین کاری در شرایطی که بیشتر مردم در زیر خط فقر زندگی می کنند بسیار توهین آمیز است؛ هم توهین است به «هنر» ، هم توهین است به «هنرمندان واقعی (هنرمند واقعی چنین کاری را نمی کند)» ، هم توهین است به «هنر دوستان» و هم توهین است به مردمی که زیر خط فقر زندگی می کنند و روز به روز سفره هایشان در حال کوچکتر شدن است؛ فخر فروشی هنر محسوب نمی شود؛ با این کار بر روی زخم های مردم نمک پاشیده اند. و نیز چند انتقاد دیگر را به انتقادهای شما اضافه می کنم که: در این سال ها تلویزیون فیلم ها و سریال های توهین آمیز زیادی را پخش کرده است؛ برای مثال: «سریال در برابر آینده» ؛ سازندگان و پخش کنندگان این سریال، هم به خداوند یکتا و تمام فرستادگانش (ص) به ویژه امام زمان (عج) توهین کرده اند و هم بت پرستی را در جامعۀ اسلامی تبلیغ می کنند؛ در این سریال یک گربه با عنوان خدا و یک مرد هرزۀ مظلوم نما به همراه دوستانش با عنوان منجی دنیا به مردم معرفی می شوند. سریال توهین آمیز بعدی «کیمیاگر» است؛ این سریال کسب درآمد از طریق قمار و نزول خواری (ربا خواری) را پیش چشم بیننده مشروع جلوه می دهد. سریال توهین آمیز بعدی «دزد و پلیس» است؛ در این سریال نحوۀ دزدی کردن به وسیلۀ دست مصنوعی را به بینندگانش آموزش می دهد. سریال توهین آمیز بعدی «ربات های مبدل» است که با عنوان برنامۀ کودک در شبکۀ نهال و پویا پخش شده است؛ این سریال توهین آمیزترین و ضد ایرانی ترین سریالی است که در تلویزیون پخش شده است؛ در قسمت 23 این سریال کارتونی که ساخت اسرائیلی های جنایتکار است به رهبر عزیز و ملت شریف ایران توهین بسیار بزرگی شده است؛ ببخشید که می خواهم چنین توهینی را برایتان تفسیر کنم اما مجبورم ... ادامۀ پیام در قسمت بعدی.
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    این ظاهرفریبی براکشورهای دیگه هست وکلاتظاهرمال دین ماست پشت صحنه همیشه فرق داره
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    3 0
    شیر مادر نان پدر حلالت... پولشویی، کثافت کاری، عیاشی.... کسی هم پاسخ گو نیست...
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    2 1
    گرچه دل خوشی ازاین آدم ندارم ولی باهاش موافقم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس