دو عکس جالب از برف اخیر خلخال! - کراپ‌شده

سازمان هواشناسی از یخبندان در ۲۸ استان در شبانه روز گذشته کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان هواشناسی کشور، صبح امروز کمینه دمای ۳۴۰ شهر و ایستگاه هواشناسی در ۲۸ استان کشور به زیر صفر درجه سلسیوس رسید و یکی از فراگیرترین یخبندان‌های امسال را رقم زد. 

سرمای و یخبندان امروز حتی به خوزستان هم رسید و دمای شهر ایذه در این استان را به منفی ۱ درجه سلسیوس رساند. 

در این بین شهر «بابارشانی» در کردستان با دمای منفی ۲۷.۶ درجه سلسیوس سردترین شهر کشور شد. 

با این حال سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر در جنوب کشور، تنها استان‌های بدون یخبندان در شبانه روز گذشته کشور بودند. 

این استان‌ها نه تنها یخبندان نداشتند که وضعیت دما در برخی شهرهای آن‌ها کاملا بهاری بود به طوریکه دمای هوا در زرآباد سیستان و بلوچستان به ۲۶.۷ درجه سلسیوس رسید و گرمترین شهر کشور شد. 

با توجه به پیش بینی ادامه سرمای هوا و یخبندان در کشور، توصیه شده است، دمای موتورخانه‌ها طوری تنظیم شود که مردم مناطق سردسیر با مشکل افت فشار مواجه نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    5 1
    حیوانات هم یخ زدن
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      4 0
      کارتن خواب ها و بی خانمان ها هم همینطور...
  • IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    4 0
    خود شهر اصفهان که دریه از یه قطره باران هوا هم سرد نشده فقط یه کم باد خنک میاد خلاصه خوش به حالتون برف میاد واستون
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    در رابطه با جاری شدن سیل و خسارتهای وارده به این نکته باید توجه داشت که مسیر سیلها از قدیم قدیما همین مسیر بوده یا مسیر سیل را به سمت مردم و شهرها و روستا ها تغییر داده اند که اگر مسیر سیل از قدیم همین مسیر بوده است چرا در مسیر رودخانه و سیل ساخت و ساز صورت گرفته و مردم اسکان یافته اند و اگر مسیر سیل رودخانه مسیر دیگری بوده چرا مسیر را تغییر داده اند واگر تغییر مسیر رخ داده بسیار کار اشتباهی بوده و باید فکری برای انتقال ساکنین و کسانی که درمسیر رودخانه ها هستندبه جای دیگری اقدام کردوالان شنیدیم وزیر کشور گفتند باید یک سیل بند 150 کیلومتری احداث کنیم که قطعا این اقدام تبعات سنگین دیگری دارد و چاره ای نیست مگر اینکه باید رودخانه ها و مسیرهای قدیمی سیلابهارا ساماندهی اساسی کرد که با این اقدام هم از خسارتها جلوگیری میشود و هم سفره های زیر زمینی از این سیلابها تغذیه می شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس