برگزاری دیدار استقلال و هوادار بعد از اردوی تیم ملی/ کامرانی‌فر: به خاطر تیم ملی باید برنامه تغییر کند

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: در حال صحبت با سازمان لیگ هستیم تا زمان دیدار تیم‌های استقلال و هوادار به خاطر اردوی تیم ملی تغییر کند.

به گزارش مشرق، حسن کامرانی‌فر در خصوص اینکه دیدار استقلال و هوادار به روز چهارشنبه موکول شده و حتی این موضوع اعتراض سرمربی تیم ملی را در پی داشته است گفت: با توجه به نظر آقای اسکوچیچ با سازمان لیگ صحبت کردیم که بتوانیم تاریخ مسابقه را تغییر بدهیم تا سرمربی تیم ملی بازیکنان مورد نیازشان را از تمام باشگاه‌ها  دعوت کنند. قطعا از هر دو باشگاه بازیکنانی داریم که در تیم ملی حضور دارند. 

وی افزود: تاریخ این بازی اعلام شده و از هر دو باشگاه نفراتی در اردو حضور دارند ولی ان شاالله بتوانیم تاریخ این مسابقه را تغییر بدهیم تا سرمربی تیم ملی بتواند از نفرات مد نظر خود در اردوی تیم ملی استفاده کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال  که با شبکه خبر صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که با این شرایط بازی های استقلال مقابل پیکان و هوادار بعد از اردوی تیم ملی برگزار می‌شود یا خیر گفت: با توجه با توجه به اردوی تیم ملی باید این اتفاق بیفتد و در حال صحبت با سازمان لیگ هستیم تا زمان این مسابقات را تغییر بدهیم چون نظر سرمربی تیم ملی مهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    1 3
    بابا دیگه اینقدر تابلو زشته
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    خودتون میدونید و تیمتون بماچه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس