کد خبر 1329011
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
زمان بازی استقلال - هوادار بازهم تغییر کرد

سازمان لیگ بازهم زمان دیدار استقلال مقابل هوادار را تغییر داد.

به گزارش مشرق، به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظت از سلامت بازیکنان هر دو تیم و همچنین طی شدن  تکمیل رعایت فرآیند قرنطینه بازیکنان استقلال مسابقه بین تیم های هوادار تهران و استقلال از هفته شانزدهم  لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰  به جای سه شنبه ۵ بهمن در روز چهارشنبه ۶ بهمن  در ورزشگاه انقلاب کرج ، راس ساعت ۱۷ آغاز می شود.

سازمان لیگ درحالی دوباره روز بازی استقلال با هوادار را تغییر داده که این سوال پیش می آید در شرایطی که همه منتظر تعیین تکلیف این مسابقه بودند چطور قبل از در نظر گرفتن همه جوانب ابتدا روز سه شنبه را اعلام می کنند و بعد دوباره متوجه می شوند که فرآیند قرنطینگی باید طی شود؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ورزشی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    2 1
    سلام ، همه با هم دست به دست دهیم و یاری کنیم ، تا استقلال تهران ، قهرمان لیگ برتر بشود .
    • IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      0 0
      پنج سال از بابامسعود بگیر تا فدراسیون و کمیته داوران و سازمان لیگ و رسانه ملی دست به دست هم دادن تا پیروزی رو پشت سرهم قهرمان کنن ... همه هم می گفتن ببینیم بعد از. رفتن بابامسعود پیروزی قهرمان چکار می‌کنه ... ضمنأ اگر همه برای استقلال کارمی کردن پس این اشتباهات مثلا سهوی داوری چی میگه این وسط ؟ مثل پنالتی بازی دربی که داور مثل آب خوردن پیروزی رو از شکست نجات داد ! خخخخخ
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    بسیار هم عالی، هر تیم دیگه ای بود بایدبازی میکرد دیگه تغییرزمان بازی اونم برای دوبار نوبره! البته این که چیزی نیست آقای مهدی بخاطر حرف فکری که تا بازیا برابر نشه دربی بازی نمیکنیم هم بازیاشونو عقب انداخته بود دیگه الان تو این شرایط حق مسلم اوناس!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس