نمایش مضحک سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد+فیلم - کراپ‌شده

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در نمایشی مضحک با آوردن یک سنگ بزرگ به سازمان ملل و با اشاره به اینکه فلسطینیان با سنگ ساکنان اراضی اشغالی را می‌زنند، خواستار تروریستی خوانده شدن این اقدامات شد.

به‌ گزارش مشرق، کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که «گیلعاد اردان» سفیر این رژیم در سازمان ملل متحد با سنگی بزرگ در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد حاضر شده است.

سفیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک و با اشاره به سنگی بزرگ که آن را با خود به جلسه شورای امنیت برده بود، گفت که فلسطینی‌ها با سنگ ساکنان اراضی اشغالی را می‌زنند در حالی که این اقدامات «تروریستی» خوانده نمی‌شوند.

گیلعاد اردان به عنوان نماینده رژیمی که بارها با موشک و بمب ساکنان فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داده در ادامه اظهارات خود از بی‌توجهی سازمان ملل به «سنگ‌پرانی فلسطینیان» انتقاد کرد.

اردان همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این ادعا که فلسطینی‌ها درباره محله شیخ جراح در قدس اشغالی روایت‌های دروغین منتشر می‌کنند، به عملیات اخیر صنعاء علیه ابوظبی پرداخت و بر حمایت تل‌آویو از امارات تأکید کرد.

او همچنین بدون اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، به تکرار ادعاهای همیشگی این رژیم علیه ایران پرداخت و این کشور را به ناامن‌سازی منطقه متهم کرد.

اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی درباره سنگ‌پرانی فلسطینیان در حالی مطرح می‌شود که پیشتر روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» اذعان کرده بود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تنها در جنگ اخیر با غزه با بمباران این باریکه ۶۷ کودک را به شهادت رسانده‌اند.

این روزنامه عبری‌زبان با انتشار تصاویر تمام این ۶۷ کودک فلسطینی، در بخشی از گزارش خود درباره چگونگی به شهادت رسیدن برخی از این کودکان نوشته بود، «"حماده" سیزده‌ساله و "عمار" ده‌ساله از آرایشگاه بازگشته بودند. "یحیی" سیزده‌ساله برای خرید بستنی رفته بود و جسد "امیره" شش‌ساله، "اسلام" هشت‌ساله و "محمد" نه‌ماهه زیر آوار پیدا شد»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    16 3
    حتما باید نماینده فلسطینی‌ها هم اف35 بیاورد به جلسه سازمان ملل؟!
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
      2 0
      مگه هنوز از سنگ استفاده میکنن
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    14 1
    خوب از این به بعد فلسطینی ها هم با اسلحه برن جلو تا نگرانی صهیونیست ها از بین بره
    • darab IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
      3 1
      نه برادر سناریو سنگ اندازی یک نمایش مسخره برای نگه داشتن مظلوم ان منطقه در فلاکت است تا بقیه بزیگران منافع منطقه ای خود را ببرند. مقاومت بیشتر شبیه یک جک است.
  • US ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    6 0
    خخخخخخ من فکر کردم فقط اصلاحات مغزشون معیوب نگو بدترش هم هست وای تهه خندن این جماعت خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس