ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل به جرم تجاوز به 9 سال زندان محکوم شد - کراپ‌شده

روبینیو مهاجم سابق تیم ملی فوتبال برزیل به دلیل نقش داشتن در یک تجاوز جنسی خشونت آمیز به ۹ سال زندان محکوم شد.

به‌ گزارش مشرق، روبینیو مهاجم سابق تیم ملی فوتبال برزیل به دلیل نقش داشتن در تجاوز جنسی خشونت آمیز در یک کلوپ شبانه در سال ۲۰۱۳ و در میلان ایتالیا به ۹ سال زندان محکوم شد.

روبینیو که در آن زمان برای آث میلان بازی می کرد و در ابتدا در سال ۲۰۱۷ محکوم شد و دو بار درخواست او در دادگاه تجدید نظر رد شده بود.

این فوتبالیست سابق حق تجدید نظرخواهی دیگری ندارد و اخرین حکم دادگاه رم قطعی است و با این حال، باید دید که آیا او حکم خود را در زندان برزیل سپری می کند یا ایتالیا.

روبینیو، ۳۷ ساله، تا سال ۲۰۲۰، سه سال پس از صدور حکم اولیه و هفت سال پس از وقوع جنایت، همچنان فوتبال حرفه ای را دنبال می کند.

اکنون دادگاهی در رم بار دیگر حکم اصلی را تایید کرده و روبینیو باید ۶۰ هزار یورو غرامت هم به قربانی بپردازد که بخشی از حکم سال ۲۰۱۷ نیز بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    دمشون گرم، ستاره ها رو هم استثنا نمی زنند
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    توجه داشته باشین تو کشور ما باید قوانین سفت و سخت تر باشه ها، قابل توجه اونایی که انتظار برخورد قاطع ندارن احیانا در صورت محرز شدن جرمی در حیطه اخلاق باید برخورد شدید انجام بشه و زمینه برای رخ دادن مهیا نباشه، من خودم پرسپولیسیم و با کسیم دشمن نیستم ولی در صورت محرز شدن فقط اخراج!
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    والا باید تا آخر عمر میرفت زندان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس