علیپور: استعفای گل‌محمدی کذب است / یکی از دغدغه‌های ما مسایل مالی است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اخباری مبنی بر استعفای احتمالی یحیی‌ گل‌محمدی‌ گفت: سرمربی پرسپولیس به کارش ادامه می‌دهد و آنچه در برخی از محافل مطرح می‌شود فقط شایعه است.

به‌ گزارش مشرق، محمد علیپور درباره شرایط این تیم افزود: حدود یک ساعت قبل شایعه استعفای گل محمدی را دیدم، برخی‌ها هم به نشست هیات مدیره اشاره داشتند که اصلا چنین چیزی نبوده و همه کذب است. ما نه جلسه‌ای داشتیم و نه صحبتی کرده ایم. کادر فنی کارش را انجام می‌دهد و مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: از آن طرف بازیکنان هم حرف درستی زده اند، زحمت کشیده اند و مطالبتشان را می خواهند. از طرف دیگر باشگاه به طور مرتب درگیر مسائلی است که سال‌های گذشته رقم خورده اما این مشکلات یک شبه و یک روزه درست نمی‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: آخرین اطلاعاتی که دارم این است که مدیرعامل باشگاه در حال رایزنی است تا زودتر بتواند پولی را آماده کند. باشگاه اسپانسر دارد و باید با هم بنشینند که این کار چند بار انجام شده که انشاالله به نتیجه می رسد. به هر حال اعتراض بازیکنان بجاست و حقشان است و باشگاه متعهد است که این کار را انجام بدهد.

علیپور در واکنش به حضور پرسپولیس در فرابورس گفت: در چند وقت اخیر و در رسانه‌های گروهی روی این موضوع بحث های مختلفی شده است و امیدوارم این مساله محقق شود. ما باید مدلی را در پیش بگیریم که که دنیا با آن مدل باشگاه‌داری می‌کند. در واقع اساس کار ورزش در دنیا، روی باشگاه است. ما هم باید در همین مسیر حرکت کنیم. با فرمولی که سازمان خصوصی‌سازی می‌داند، باید این تغییرات ایجاد شود و ما نمی‌توانیم تصمیمی برای آنها بگیریم. کار در آنجاست و آنها باید یک فرمولی پیدا کنند که باشگاه را بتوانند خصوصی‌سازی کنند تا هم باشگاه بتواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و این شرایط حل و فصل شود.

وی درباره پست‌های متعدد ذوالفقارنسب عنوان کرد: او یک چهره شناخته شده و معتبر دانشگاهی است. حضور چنین فردی در هر جایی امیدبخش است و می‌تواند کمک کند. یک مجمع داریم و مجمع تصمیم می‌گیرد و هر ساعتی هم که اراده کنند، می‌توانند افراد را جابجا کنند. مهم این است که ما اثر بخش باشیم و بتوانیم کارهای مثبتی را از خود به یادگار بگذاریم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: سال دیگر بازی‌های آسیایی داریم و به آن نزدیک هستیم. ورزشکاران تشنه مسابقه و تمرین هستند و همه اینها هزینه‌بر است. بر همین اساس طبیعی است که یکی از دغدغه‌های اصلی روسای فدراسیون‌ها، مسائل مالی باشد.

وی افزود: خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان به این مسایل واقف است، چون خودش در ورزش بوده و شرایط را دیده، صحبت‌هایی با او داشته‌ام و دیدهم که در تلاش است تا منابع مالی خوبی را آماده کند، چون می‌داند که مدال‌ها با ارزش هستند. ان‌شاءالله جایگاهی که بدست می‌آید، جایگاه باارزشی خواهد بود. او تکاپوی زیادی می‌کند.امیدوارم که به نتیجه برسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس