کد خبر 1328624
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
سامانه نهضت ملی مسکن دچار اختلال شد/ امکان ثبت‌نام مجردها وجود ندارد

در حالی ثبت‌نام آقایان مجرد بالای ۲۳ سال در سامانه نهضت ملی مسکن از ۲۰ دیماه آغاز شده که سامانه "سمن" طی ۲ روز اخیر دچار اختلال شده است.

به گزارش مشرق، دور جدید ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن با تغییر و تعدیل شرایط برای آقایان مجرد از ۲۰ دیماه امسال آغاز شده است.

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که ثبت‌نام متقاضیان تا ۲۰ بهمن ادامه دارد به تسنیم گفته بود:‌ شرط تحویل واحدها به آقایان مجرد تأهل آنها خواهد بود. در صورتی که متقاضیان در موعد تحویل متأهل نشده باشند، تمام تسهیلات و تخفیفات در نظر گرفته‌شده برای آنها حذف و واحد مسکونی به‌قیمت روز تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

امکان جدید دولت برای ثبت نام بانوان مجرد در نهضت ملی مسکن

در ادامه پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌ و شهرسازی نیز با اشاره به استقبال خوب از نهضت ملی مسکن افزود: خانم‌های بالای ۳۵ سال و آقایان بالای ۴۵ سال می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند؛ این افراد باید سابقه سکونت پنج‌ساله را در شهر مورد تقاضای خود داشته باشند.

وی‌ با اشاره به امکان ثبت‌نام مجردهای ۲۳ تا ۴۵ سال، افزود: این دسته از مجردان اکنون امکان ثبت‌نام دارند و تا هنگام واگذاری زمین باید بر اساس تکلیف قانون رفتار شود چرا که این اقدام با هدف تشویق به ازدواج و تشکیل خانواده انجام شده است، با این حال افراد متأهل، زنان خودسرپرست، زنان مطلّقه و نخبگان علمی با معرفی بنیاد نخبگان و بیماران خاص با معرفی از وزارت بهداشت نیاز به ارائه شرط تأهل ندارند.

در حالی ۹ روز از آغاز ثبت‌نام آقایان مجرد بالای ۲۳ سال می‌گذرد که از دیروز سامانه saman.mrud.irدچار اختلال شده و امکان ثبت‌نام در آن وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس