امضای تفاهمنامه بین شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و گازوست رومانی

به منظور انجام خدمات مهندسی و احداث خطوط انتقال گاز، تاسیسات تقویت فشار گاز و توسعه مخازن ذخیره سازی گاز در کشور رومانی، شرکت مهندسی و توسعه گاز تفاهم‌نامه‌ای را با گازوِست رومانی منعقد کرد.

به گزارش مشرق، به موجب این یادداشت تفاهم که بین رضا نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و میهای تاناسِس‌کو از مدیران شرکت vest رومانی امضا شد، مقرر شد شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در زمینه انجام خدمات مهندسی و احداث خطوط انتقال گاز، تأسیسات تقویت فشار گاز و توسعه مخازن ذخیره سازی گاز در کشور رومانی، همکاری‌های لازم را با این شرکت انجام دهد.

نوشادی با اشاره به مذاکرات دوجانبه بین طرفین که با حضور نماینده مدیریت امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران انجام شد، هدف از امضای این تفاهم‌نامه را بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشترک و تعامل در زمینه‌های مختلف نظیر امکان سنجی احداث پالایشگاه، نیروگاه و خطوط لوله گاز عنوان کرد و اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور تبادل دانش، تخصص و تجربیات طرفین در حوزه‌های مشترک کاری و ایجاد کارگروهی با حضور نمایندگان طرف‌های ایرانی و رومانیایی به امضا رسید.

وی افزود: همانطور که پیشتر در امضای تنفیذ قرارداد میدان شوریجه D عنوان شد، شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، فتح قله‌های رفیع را هدف گذاری کرده است و امروز این شرکت پس از کسب موفقیت در توسعه شبکه توزیع و انتقال گاز کشور، عزم این را دارد که توانایی‌ها و ارتباطات خود را فراتر از مرزهای کشور گسترش دهد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ادامه داد: مطلع هستیم که مسیری پر پیچ و خم و طولانی در پیش داریم و موانع بسیاری فرا روی ما قرار خواهند داشت اما نباید از مواجهه با مشکلات هراسید و با پایمردی و ثبات قدم در پیمودن مسیر، به مدد الهی به اهداف مدنظر دست خواهیم یافت.

نوشادی ابراز امیدواری کرد با جدیت در پیگیری و عملیاتی سازی مفاد تفاهم نامه، راه برای تعمیق و گسترش مناسبات در مراحل بعدی باز شده و از مسیر این همکاری‌ها، ثمرات پرباری برای مردم و کشور حاصل شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس