کد خبر 1328163
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
مقایسه هوندا سیویک تایپ R در مقابل مرسدس AMG A ۳۵ + فیلم

در این گزارش مشخصات هوندا سیویک تایپ سال ۲۰۲۰ در مقابل مرسدس AMG A ۳۵ سال ۲۰۲۰ را بررسی کردیم.

به گزارش مشرق، هوندا سیویک تایپ R در برابرمرسدس AMG A ۳۵  سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است؛ این ۲ خودرو در بسیاری از مشخصات شبیه هم هستند؛ اما در برخی امکانات تفاوت دارند که در این گزارش آن‌ها را بررسی کرده ایم.

هوندا سیویک تایپ R: برای سال ۲۰۲۰، هوندا برخی بروزرسانی‌ها را در دستور العمل "سیویک تایپ R" قرار می‌دهد. تغییرات کنونی این خودرو شامل روتورها و لنت‌های ترمز جدید با هدف جلوگیری از محو شدن در هنگام ترمزگیری شدید، تجدید نظر در سیستم تعلیق جلو است.

مقایسه هوندا سیویک با مرسدس AMG A ۳۵ +عکس

تایپ R همچنین صدای موتور مصنوعی را اضافه کرده که گفته می‌شود، شدت را با حالت‌های مختلفِ درایو، تغییر می‌دهد. همچنین بروزرسانی‌های سطحی در خودرو وجود دارد که شامل یک دهانه جلو پنجره بزرگتر نسبت به نسل قبل است که به خنک شدن موتور کمک می‌کند. فرمان آن در داخل به جای چرم، با جیر مصنوعی پوشانده شده است.

مقایسه هوندا سیویک با مرسدس AMG A ۳۵ +عکس

چهار سیلندر توربوشارژ انحصاری این خودرو  ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. یک گیربکس شش سرعته دستی نیز در دسترس است و تنها انتخاب گیربکس است.

فضای داخلی برای برجسته کردن فضای کافی برای سرنشینان به علائم تجاری Type R است. پشت آمپری دیجیتال ۷.۰ اینچی دارای تم قرمز رنگ است و ظاهری متمایز برای هر حالت درایو دارد.

مقایسه هوندا سیویک با مرسدس AMG A ۳۵ +عکس

مرسدس AMG A ۳۵: زیر کاپوت A۳۵ یک توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر AMG قرار دارد که ۳۰۲ اسب بخار قدرت داشته و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

سیستم چهار چرخ متحرک به صورت استاندارد ارائه می‌شود و اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه دارای ویژگی Race-Start لانچ کنترل است که امکان حداکثر شتاب را از حالت سکون فراهم می‌کند.

مقایسه هوندا سیویک با مرسدس AMG A ۳۵ +عکس

شرکت خودروسازی مرسدس تخمین می‌زند که A ۳۵ در ۴.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که برای این کلاس مناسب است. مطابق با برند AMG، کابین A ۳۵ دارای امکانات اسپرتی است. فرمان با چرم پیچیده شده و دارای پدال‌های گالوانیزه برای کنترل گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه است.

مقایسه هوندا سیویک با مرسدس AMG A ۳۵ +عکس

این شرکت خودروسازی یعنی مرسدس به جای تریم استاندارد آلومینیومی و همچنین روکش چرمی، چوب واقعی را در محصولاتش ارائه می‌دهد. این کارخانه همچنین یک سیستم نور محیطی ۶۴ رنگ کامل با دریچه‌های مرکزی با نور پس‌زمینه را برای کسانی که فضای کلوپ شبانه را حفاری می‌کنند نصب خواهد کرد.

مقایسه هوندا سیویک با مرسدس AMG A ۳۵ +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    دو خودروی بی کیفیت جهان در برابر خودروی فوق پیشرفته پراید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس