کد خبر 1328136
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کشف دستگاه های جاسوسی در آب های ساحلی استان «جیانگسو» چین

تعدادی دستگاه جاسوسی قابل نصب در زیر آب از سوی ماهیگیران استان جیانگسو چین کشف و تحویل مقامات این کشور شد.

به گزارش مشرق به نقل از شینهوا، مقامات رسمی استان «جیانگسو» واقع در شرق چین امروز سه شنبه از شماری از ماهیگیران این استان به دلیل کشف و تحویل آنچه که گمان می‌رود دستگاه‌های جاسوسی قابل نصب در زیر آب باشند، تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید:

آیا مرد شماره دو وزارت امنیت چین واقعا به آمریکا پیوسته است؟

این قطعات مشکوک که تهدیدی علیه امنیت ملی چین تلقی می‌شوند در آب‌های استان جیانگسو کشف شده است که طول نوار ساحلی آن در امتداد دریای زرد به بیش از یک هزار کیلومتر می‌رسد.

به نوشته وبگاه روزنامه شینهوا، از سال ۲۰۲۰ به این سو، ماهیگیران جیانگسو ۱۰ قطعه مشکوک ساخت کشورهای بیگانه را کشف کرده اند که با جمع آوری اطلاعات از زیر آب، اقدام به سرقت اسرار مرتبط با منافع ملی چین می‌کردند.

این در حالی است که طی سال‌های اخیر، متحدان آمریکا در حوزه اقیانوسیه به ویژه استرالیا، چین را بارها به سرقت معنوی متهم کرده و کارزار فشار بی سابقه‌ای را علیه دانشجویان چینی مشغول به تحصیل در خارج از این کشور، هدایت می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    3 0
    کار کارغربی های بی پدر ومادره همین الانم محاله اطراف کشورما پرنباشه ازدستگاه جاسوسی.. لعنت به غرب وحشی ک نمیزاره کشوری مستقل بمونه وفقط بفکرضربه زدن به کشورهایی هست ک میخوادروپای خودش باشه مستقل. اخه این غرب زده ها غیرت ندارن درک کنن سنگ کی رابه سینه میزنن ک خوی درندگی وخباثتشون هرکشورمستقلی راهدف میگیره مگه چه گناهی مرتکب شدن کشوری میخوادمستقل باشه؟؟!! لعنت به عاشقان غرب وحشی ک نوکری ومزدوری رابه هرچیزی ترجیح دادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس