کد خبر 1327927
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
واکنش عربستان به حمله یمن به فرودگاه ابوظبی - کراپ‌شده

وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای به حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه ابوظبی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه خود ضمن محکوم کردن حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه ابوظبی، بر ایستادگی در کنار امارات تأکید کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری عربستان (واس)، در این بیانیه بر ایستادگی عربستان در کنار امارات برای مقابله با تمامی تهدیدات علیه امنیت و ثبات این کشور تأکید شده است.

وزارت خارجه عربستان سعودی همچنین با نادیده گرفتن تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن مدعی شد که «شبه‌نظامیان حوثی تهدیدی برای امنیت، صلح و ثبات منطقه و جهان هستند».

ظهر امروز بود که پلیس ابوظبی و سپس خبرگزاری رسمی امارات از انفجار در منطقه صنعتی «المصفح» و سپس آتش‌سوزی در بخشی از محوطه فرودگاه بین‌المللی امارات خبر داد و با فاصله اندکی پس از انتشار این خبر، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار پستی در توئیتر به طور تلویحی مسئولیت حمله به فرودگاه ابوظبی را برعهده گرفت و اعلام کرد که به زودی جزئیات این عملیات موفق علیه عمق خاک امارات را منتشر می‌کند.

ائتلاف سعودی نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که چندین پهپاد را که از فرودگاه صنعاء برخاسته‌اند، رصد کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    3 0
    این قدر وایستاده تا جون از ...بالا بیاد
  • خلیج پارس iran IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    2 0
    ضربات و سیلی های بعدی به امارات باید کوبنده تر دردناک تر باشد ، تنها زبانی که ‌شیوخ عرب منطقه به خوبی می‌فهمند متوجه می‌شوند همین زبان زور و اقتدار انصارالله یمن ، احسنت و آفرین بر شیر مردان جبهه مقاومت انصارالله یمن ، لطفا سعودی ها رو هم بی نصیب نگذارید سپاسگزاریم
  • DE ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    1 0
    عربستان جان! هرکی خربزه میخوره باید پای تب ولرزش هم بشینه! این جنگ نامردانه رو بخاطر طمع ورزی به خاک یمن شروع کردیددیگه بیخودکی گله نکنید! هر بلایی سرتون بیاد حق تونه. معلومه هنوزکه هنوزه از حماقت های صدام جنایتکار درس عبرت نگرفتید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس