پرونده تخلفات شرکت‌های حمل و نقلی به تعزیرات ارسال شد

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: طبق آمار ارائه شده در آذر امسال، سازمان‌های صمت استان‌ها ۴ هزار ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری را بازرسی کردند.

به گزارش مشرق، مدیر کل بازرسی خدمات این سازمان اعلام کرد: طبق آمار ارائه شده در آذرماه سال ۱۴۰۰، توسط بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان‌ها بیش از ۴ هزار ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری مورد بازرسی قرار گرفته است.

پرویز فرجی افزود: طی همین مدت، تعداد ۹۵ فقره پرونده در این دو بخش تشکیل و همچنین ارزش تخلفات کشف شده یک هزار میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال می‌باشد.

وی به آمار بازرسی‌های انجام شده در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: در مدت زمان ذکر شده در بخش برون شهری ۵۳ فقره پرونده به ارزش ۴۳۸ هزار میلیون ریال و در بخش درون شهری ۴۲ مورد پرونده تخلف به ارزش یک هزار میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال گردیده است.

این در حالی است که بر اساس آمار ارسالی از فعالیت بازرسان استان‌های سراسر کشور، از ابتدای سال جاری، تاکنون جمعاً بالغ بر ۳۶ هزار و ۱۱۳ مورد بازرسی در حمل و نقل برون و درون شهری صورت گرفته که منتج به تشکیل ۹۹۱ فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر ۸ هزار میلیون ریال شده است.

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت در این خصوص متذکر شد: این سازمان به طور دقیق و جدی با هر گونه قصور در امر حمل و نقل عمومی درون و برون شهری مسافر و بار نظارت دائمی دارد و در صورت اثبات تخلف از سوی شرکت‌های مذکور با آنان طبق موازین قانونی برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر نظارت مستمر بر عملکرد ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر، از شهروندان تقاضا دارد با انعکاس هرگونه سو استفاده احتمالی در این زمینه از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، بازرسان را در این نظارت مستمر یاری کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس