خاکپور با قبول نکردن مسئولیت به فوتبال ایران درس داد / همه از خرید مهاجم می گویند اما پرسپولیس هافبک هم می خواهد

در خبرها آمده بود رضا درویش پیشنهاد قائم مقامی باشگاه پرسپولیس را به محمد خاکپور داده است اما این پیشکسوت خوشنام نپذیرفت.

به گزارش مشرق، محمد خاکپور با اعلام انصراف از قبول پست مدیریت در پرسپولیس نوشت: "مدیریت یک امر کاملاً تخصصی و قابلیتی است و با توجه به اینکه انسان صاحب اختیار است و اختیار داشتن برای او مسئولیت ایجاد می‌کند، بنابراین انسان به علت اینکه در بسیاری از اعمال و کارهای خود اختیار دارد، باید جوابگوی اعمال خود باشد و عواقب آن را بپذیرد. لذا همانطور که عرض کردم عملکرد تیم پرسپولیس تأثیر مستقیم در زندگی روزمره طرفدارانش دارد و شخصی که مدیریت این باشگاه را اختیار می‌کند، باید متخصص، قابل و مسئولیت‌پذیر باشد که اینجانب خود را در این زمینه به اندازه کافی قابل نمی‌دانم."

این اقدام کاپیتان سابق تیم ملی ایران، عباس آقایی ستاره پرسپولیس در لیگ هفتم را به وجد آورده است.

* درخصوص تغییر و تحولات مدیریتی پرسپولیس چه نظری دارید؟

- من می خواهم با اجازه شما به جای پاسخ به این پرسش از اقدام جالب و ستودنی آقای خاکپور بگویم.

* محمد خاکپورو انصرافش؟!

- بله، واقعا اقدام ارزشمندی بود. در دورانی که هر کسی با هر رزومه و سابقه ای با پیشنهاد مدیریت عجولانه و شتابزده قبول مسئولیت می کند، عدم پذیرش مسئولیت درپرسپولیس ازسوی محمد آقا خاکپور می تواند درس بزرگی برای فوتبال ایران باشد.

* به نکته جالبی اشاره کردید. فردی مثل محمد خاکپور به عنوان کاپیتان تیم ملی، بازی درجام جهانی و پرسپولیس از قبول مسئولیت طفره رفته و خودش را شایسته قائم مقامی باشگاه نمی داند آن وقت خیلی ها با یک هزارم این رزومه ...

- دقیقا همین طور است. من و همه پرسپولیسی ها دوست داشتیم یکی مثل محمد خاکپور درپرسپولیس مسئول باشد اما این صداقت و آگاهی او ستودنی بود. امیدوارم سایر دوستان هم از آقای خاکپور یاد بگیرند و تن به هر مسئولیتی ندهند. هرکسی را بهر کاری ساخته اند و دیدیم با وجود آن که او می توانست به راحتی در پُست قائم مقامی باشگاه پرسپولیس که خیلی هم مشکل نیست کار کند، انصراف داد.

* بسیارخوب، حالا جواب سئوال اول ما را می دهید؟

- ببینید قضاوت زودهنگام کار درستی نیست. من نمی توانم درحال حاضر بدون دیدن عملکرد رضا درویش یا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نظر بدهم. اول باید ببینیم دوستان در نقل و انتقالات زمستانی چه می کنند یا اینکه چقدر منابع مالی پایدار به تیم می آورند و بعد به قضاوت بنشینیم.

* اغلب پیشکسوتان پرسپولیس می گویند این هیئت مدیره درآمدزا نیست؟

- این عزیزان هم از سردلسوزی صحبت می کنند. پرسپولیس در نیم فصل اول لطمات زیادی از ناحیه مشکلات مالی خورده و اولویت حل آن است. طبیعی است پیشکسوتان یا هواداران حتی مربیان و بازیکنان پرسپولیس بیشتر از هرچیزی نگران مسائل مالی باشند. امیدوارم اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس و آقای درویش با عملکرد خوب خود کمک کنند تیم درنیم فصل دوم به آرامش برسد.

* به عنوان سئوال آخر می خواهیم بپرسیم که به نظر شما پرسپولیس در نیم فصل دوم در چه پست هایی نیاز به تقویت دارد؟

- دراین زمینه یحیی گل محمدی باید نظر بدهد اما به عنوان یک فوتبالی یا هوادار باید بگویم همه از نیاز به خرید فوروارد حرف می زنند درحالی که من فکر می کنم پرسپولیس هافبک هم می خواهد. یک هافبک بازیساز و گلساز که بتواند درمرکز میدان کار کند. البته باز هم تأکید می کنم دراین زمینه بهترین نظرات متعلق به یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس است که بیشتر تیم خود را می شناسند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mojtaba SE ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    فکر کنم اگر حقوق کاپیتان رو به دلار بدید و سالی 11 ما هم بتونه بره و تو امریکا باشه قبول میکنه و درس اخلاق مسئولیت هم نمیده و ایستگاهتون رو نمگیره دیگه...دنبال یک قرار داد یک ماه با 500 هزار دلار است و فکر برای حذف شدن تیم المپیک خوب دو سر رو زد.و خوب پولی گرفت و از قرار هنوز از آن پولها زیاد داره که ناز و نق میزنه در مورد مسئولیت؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس