کد خبر 1327758
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
استقلال خواستار لغو بازی این تیم مقابل پیکان شد

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواستار لغو بازی این تیم مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی شد.

به گزارش مشرق، در تمرین روز گذشته آبی‌ها، کلیه اعضای تیم تحت آزمایش کرونا قرار گرفتند و طبق نتایج به دست آمده در شب گذشته، تست کرونای تعداد زیادی از اعضای تیم شامل بازیکنان و کادرفنی و اجرایی مثبت اعلام شده است.

باشگاه استقلال به همین دلیل ظهر امروز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهان لغو مسابقه این تیم با پیکان در جام حذفی شده است. تمرینات استقلال به خاطر شیوع گسترده کرونا در این تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 1
    چند ماه قبل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ما شاهد آن بودیم که تیم الهلال عربستان به عنوان قهرمان قاره آسیا اسیر ویروس کرونا شد و تعداد زیادی از اعضای این تیم مبتلا شدند. به خاطر دارم که در آن مقطع کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی این تیم را لغو نکرد و حتی به آنها اعلام شد که با 11 بازیکن هم باید در زمین حاضر شوند. در نهایت الهلالی‌ها از رقابت های لیگ قهرمانان کنار گذاشته شدند. مگر ما بزرگ تر از الهلال در سطح قاره آسیا داریم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس