کد خبر 1327676
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
واکنش سازمان لیگ فوتبال به احتمال لغو دیدار استقلال

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: مدارک استقلالی‌ها هنوز به ما نرسیده و اطلاعات کاملی در این خصوص نداریم که بازی را لغو کنیم.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در خبری اعلام کرد که  نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت است و همچنین نشست خبری فرهاد مجیدی پیش از بازی با پیکان نیز به دلیل شرایط ویژه رخ داده، برگزار نخواهد شد.

از این رو «سهیل مهدی» رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در این خصوص گفت: مدارک استقلالی‌ها هنوز به ما نرسیده و اطلاعات کاملی در این خصوص نداریم که این بازی لغو شود یا نه. اگر تعداد مبتلایان به کرونا در هر تیم ۱۱ به علاوه پنج باشد، دیدار پیش روی آن تیم لغو خواهد شد.   

هم اکنون بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم برای تست دوم کرونا به ورزشگاه آرارات فراخوانده شدند.

تیم فوتبال استقلال تهران طبق برنامه و در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی کشور باید فردا (سه‌شنبه) به مصاف تیم پیکان تهران برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 0
    چرا نشه؟و بعد از دو روز بطور معجزه آسایی خوب می‌شن! مثل پارسال ...
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    چند ماه قبل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ما شاهد آن بودیم که تیم الهلال عربستان به عنوان قهرمان قاره آسیا اسیر ویروس کرونا شد و تعداد زیادی از اعضای این تیم مبتلا شدند. به خاطر دارم که در آن مقطع کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی این تیم را لغو نکرد و حتی به آنها اعلام شد که با 11 بازیکن هم باید در زمین حاضر شوند. در نهایت الهلالی‌ها از رقابت های لیگ قهرمانان کنار گذاشته شدند. مگر ما بزرگ تر از الهلال در سطح قاره آسیا داریم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس