کد خبر 1327659
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
پیکسل نوت‌پد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی تاشو گوگل احتمالا با نام پیکسل نوت‌پد و قیمتی ارزان‌تر از گلکسی زد فولد سه سامسونگ وارد بازار می‌شود.

به گزارش مشرق، شرکت‌های زیادی در حال تولید گوشی‌های تاشو هستند، تقاضا برای این مدل گوشی‌ها نیز در حال افزایش است. به نظر می‌رسد که شرکت گوگل نیز قصد دارد اولین گوشی هوشمند تاشو خود با نام پیکسل نوت‌پد را عرضه کند، پیش از این اعلام شده بود که این گوشی به دلیل نداشتن عملکرد رضایت‌بخش در برابر گوشی تاشو سامسونگ وارد بازار نخواهد شد، اما شرکت گوگل تا کنون این شایعات را تأیید یا رد نکرده است.

به احتمال بسیار زیاد گوشی تاشو گوگل طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ خواهد داشت و بیشتر شبیه به اوپو Find N است، انتظار می‌رود که پیکسل نوت‌پد نسبت تصویر مربعی داشته باشد. گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که پیکسل نوت‌پد از همان تراشه تنسور (Tensor) به کار رفته در پرچم‌دار پیکسل ۶ قدرت می‌گیرد، اما سیستم دوربین آن شبیه گوشی پیکسل ۵ خواهد بود.

ظاهراً گوگل پیش از این نام Logbook را برای گوشی تاشدنی خود در نظر گرفته است، اما نام آن به Notepad تغییر یافته است. قیمت این محصول نیز ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۳ است که با قیمت ۱.۷۹۹ دلار وارد بازار شده است. گوشی گلکسی فولد سامسونگ که سال ۲۰۱۹ معرفی شد با قیمت ۱.۹۸۰ دلار فروخته شده است، هم اکنون شرکت سامسونگ در تلاش است هزینه‌های این گوشی را کاهش دهد تا مشتریان بیشتری را جذب کند.

گوشی تاشو گوگل با نام پیکسل نوت‌پد +عکس

گوشی تاشو گوگل با نام پیکسل نوت‌پد +عکس

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس