دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال: هزینه‌های عزیزی خادم در سفر لیتوانی توسط فدراسیون پرداخت شد

دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال اظهارات شرکت توسعه بازرگانی برنا و پرداخت صورتحساب رئیس فدراسیون فوتبال را غیرقانونی و خلاف واقع دانست.

به گزارش مشرق، محمد بابازاده درویش رئیس دپارتمان حقوقی در این باره گفت: همانطور که سلیمانی خزانه‌دار فدراسیون فوتبال در حاشیه آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد، فدراسیون فوتبال هرگز درخواست مالی و غیرمالی از شرکت آلمانی DHF جهت پرداخت صورتحساب اقامت رئیس فدراسیون و اسپانسر هواپیمایی فدراسیون نداشته است. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال هیچ‌گونه بدهی یا مراودات مالی با آن شرکت و شرکت توسعه بازرگانی برنا به مدیرعاملی آقای پژمان حکمی نداشته و ندارد.

وی ادامه داد: بر این اساس، به منظور روشن شدن و شفافیت موضوع اعلام می‌شود، تمام هزینه‌های اقامت رئیس فدراسیون و اسپانسر هواپیمایی فدراسیون در سفر به کشور لیتوانی مبلغ 2220 یورو بوده که تمام آن مبلغ توسط امور مالی فدراسیون فوتبال پرداخت شده و تمام صورتحساب‌ها و اصول مدارک هزینه‌های انجام شده نیز نزد امور مالی موجود است.

بیشتر بخوانید:

گدایانی با مخارج میلیاردی در فدراسیون فوتبال

ریخت و پاش میلیاردی از جیب مردم در تور تفریحی عزیزی خادم و یاران

رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال افزود: پس از انتشار نامه سراسر کذب مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، شخصاً به آقای پژمان حکمی مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا مراجعه کردم و خواهان ارائه اسناد و مدارک و یا تکذیب آن ادعای سراسر کذب و غیرقانونی توسط ایشان شدم، اما متاسفانه مدیرعامل آن شرکت، به جای اصلاح عملکرد سراسر غیرقانونی، غیراخلاقی و کذب خود، اقدام به مصاحبه با بخش خبری 20:30 سازمان صدا و سیما کرد و با تکرار اقدام مجرمانه و عامدانه خود، خسارات معنوی و حیثیتی جبران ناپذیری را به فدراسیون فوتبال وارد کرد.

وی در پایان گفت: علیرغم عدم تمایل فدراسیون به اقدام قضایی، با توجه به اصرار مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا بر اظهارات غیرقانونی و خلاف واقع، ناگزیر به اقامه دعوا کیفری علیه آقای پژمان حکمی مدیرعامل و نیز شخصیت حقوقی آن شرکت نزد دادسرای عمومی و انقلاب تهران شدیم.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس