حماس: گسترش مقاومت به کرانه باختری اسرائیل را ترسانده است

سخنگوی جنبش حماس گفت که افزایش عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری موجب هراس رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش مشرق، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت که افزایش عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری موجب هراس مقامات رژیم صهیونیستی شده است.

او به شبکه المیادین گفت که تهدیدات رژیم اشغالگر قدس علیه گروههای مقاومت از روی ترس است و گروه‌های مقاومت در برابر هرگونه تجاوز و حمله صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین دست بسته نخواهند ماند.

سخنگوی حماس تأکید کرد: «مقاومت دائم در حال نبرد با اشغالگر تا پیروزی مردممان و تمامی محور مقاومت است.» به گفته او «ما با یک اقدام انقلابی در سراسر کرانه باختری مواجه هستیم.»

سخنگوی جنبش حماس چندی پیش گفته بود که گسترش مقاومت در شهرهای کرانه باختری، پاسخ طبیعی به وجود اشغالگران، سیاست‌های جنایتکارانه آن‌ها علیه ملت فلسطین، مقدسات این ملت و اسرای قهرمان آن است. وی تأکید کرد که آتش انقلاب در کرانه باختری جز با بیرون راندن اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست، خاموش نخواهد شد.

همزمان با این سخنان، صحرای نقب در جنوب فلسطین اشغالی در روزهای گذشته شاهد درگیری و تحصن روستاییان برای مقابله با تخریب خانه‌هایشان بود. روستانشینانی که در ۷۰ سال گذشته در برابر تمامی تلاش‌ها برای خروج از صحرای نقب مقاومت کرده‌اند.

از زمان جنگ ۱۲ روزه غزه در اریبهشت ماه، عملیات‌های شهادت‌طلبانه، اعتراضات، تحصن اسرا در زندان‌ها و مقاومت در برابر مصادره خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی به شکل قابل توجهی افزایش یافته و در موارد بسیاری به مناطق اشغالی ۱۹۴۸ کشیده شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    0 0
    اسراییل غده سرطانی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس