کد خبر 1326774
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
بالگرد هندی

دادگاه تحقیق درباره علت سقوط بالگرد حامل رئیس ستاد ارتش هند، علت وقوع این حادثه را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، دادگاه تحقیق درباره سقوط بالگرد حامل «بیپین راوات» رئیس ستاد ارتش هند و همراهانش، علت این حادثه را اعلام کرد.این دادگاه اعلام کرد: «تغییرات پیش‌بینی نشده جوی و ورود بالگرد به داخل ابر، عامل این حادثه بود. این اقدام موجب جهت‌گیری فضایی غلط خلبان و برخورد بالگرد تحت کنترل خلبان با زمین  شد».

برخورد تحت کنترل خلبان با زمین یا سقوط آن در آب، یکی از علل رایج وقوع حوادث هوایی محسوب می‌شود که معمولاً به دلیل تغییر مسیر برای جلوگیری از برخورد با مانع رخ می‌دهد.در اثر این حادثه راوات، همسرش و دوازده عضو نیروی هوایی هند که در این بالگرد «MI-17V5» حضور داشتند، کشته شدند.

تصاویر منتشر شده از وضعیت بعد از سقوط این بالگرد نشان ‌می‌داد که بیشتر بخش‌های آن نابود شده و شعله‌های بلند آتش از آن زبانه می‌کشید.ژنرال چهار ستاره بیپین راوات، عالی‌ترین مقام نظامی هند و مشاور وزیر دفاع این کشور است که سال گذشته پس از بازنشسته شدن از فرماندهی ارتش هند، به مسئولیت پست جدید «رئیس کمیته ستاد مشترک نیروهای مسلح هند» گمارده شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • كفشنده IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 0
    حرف مفت میزنن، فیلمش رو توی مشرق دیدیم، توی هوای كاملا صاف و دید عالی و ارتفاع بالا پرواز میكرد كه آتیش گرفت و وقتی شعله رسید به باك از كنترل خارج شد و عمودی شیرجه زد به سمت زمین.
    • افشین IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      1 0
      راست میگی.منم یادمه.اون که تو هوا داشت شعله میکشید.احتمالا حذفش کردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس