به گزارش مشرق، مصطفی قمری وفا رییس روابط عمومی بانک مرکزی در توییتر نوشت: براساس دستورالعمل جدید ‎بانک مرکزی، از امروز کف مبلغ پرداخت ساتنا از ۱۵ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان و سقف مبلغ ‎پایا از ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر دستور پرداخت افزایش یافت.

‏آغاز افزایش سقف انتقال وجه در سامانه‌های بانکی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جواد IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    21 2
    برداشت ازخودپردازها رابیشترکنیداخه 200یا300هزارتومن دیگه مبلغی نیست. تواین مسائل یه نگاهی هم به مردم عادی بندازید این مبالغ درحددهسالی یبارهم جابجانمیشه ازطرف فردعادی وعموم جامعه فقََط بخوادخانه بخره یاماشینی و... شایدچندسالی یباراتفاق بیافته این جابجایی پول. عموم ملت سرکارشون بادستگاه خودپردازه.. نمونش مطبها وپزشکان اکثرا میگن پول نقدبیارید وهزارجای دیگه نقدلازمه لطفاسقف برداشت ازخودپردازها رابالاترببریدحداقل تامبلغ 1میلیون یا500به بالا دیگه 200تومن جایی نمیرسه وارزشی نداره یحرکت بدردبخورهم برای قشرپایین جامعه انجام بدیدهرچی تاحالاقانون تغییرکرده بنفع پولدارها بوده. مثلاحقوق کارمندهاافزایش پیدامیکنه اما تورمش باعث نابودی کسی میشه ک شغلی نداره همه راباید در یسطح دیدوبفکرپایین پایینیهاهم بود. هرریالی ک به کارمندان اضافشه مساویست باتورم چندبرابری برای قشرمستضعف بجاش کنترل کنیدتورم ک نیازی نباشه هرسال بودجه کشور رابدیدبه کارمندها
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      6 1
      تنها راحل بنظرم این است که محاسبه حقوق و درآمد کارگر و کارمند بر اساس طلا باشد و مثلا گفته شود که حقوق باید شناور و این مقدار طلا در ماه باشد که قدرت خرید ثابت بماند ‌ تا وقتی حقوق و دستمزد براساس ریال و هزینه بر اساس دلار ، همین آش و کاسه هست ‌‌. در مورد مبلغ کم انتقال و خود پرداز ها هم حق باشماست ‌ . به بهانه جلوگیری از پول شویی و دلال بازی و کم کاری خودشان فشار به مردم عادی می آورند . بنظرم باید به اندازه خرید یک خودرو 300 تا 400 میلیون امکان تراکنش اینترنتی وجود داشته باشد که امنیت آن را می شود در چند مرحله اعتبار سنجی تایید کرد .
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      4 0
      من یک ایده دارم حالا که تمام مراحل خرید خودرو در مراکز پلیس انجام میشود . فروشنده و خریدار در موقع تعویض پلاک یک شماره حساب به متصدی ناجا اعلام کنند برای انتقال وجه خودرو و متصدی ناجا شماره حساب ها را در سیستمی که به نرم افزار ناجا اضافه شده وارد کرده و به بانک برای جابجایی پول مقدار آن را اعلام میکند و در عرض کمتر از یک دقیقه وجه از حساب خریدار به حساب فروشنده انتقال داده میشود و جواب به متصدی ناجا از طریق نرم افزار اعلام می شود و انتقال سند همراه انتقال پول کامل میشود و تمام . هم امنیت دارد و هم سهولت .
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      1 0
      حرف حق و حساب
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    4 0
    دیگه نمی توانیم 5 میلیون هم از ساتنا به حساب بریزیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس