کد خبر 1326315
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

این عنوان مهم ترین موضوع و دغدغه تمامی کارگاه ها و شرکت های ساخت مهر فوری می باشد. البته این موضوع که شاخصه زمان را در بر می گیرد همراه با شاخصه مهم کیفیت مورد توجه قرار خواهد گرفت. اما متاسفانه در برخی از کارگاه های متفرقه برای تبلور شعار سریعترین سازنده مهر، کیفیت در اولویت دوم آنان قرار می گیرد و این نوع از مدیریت در برخی از مواقع نا رضایتی های زیادی از سمت مشتریان به همراه دارد. شاید به همین جهت است که اصرار داریم قبل از سفارش و واریز وجه، پیش تر از کارنامه آن مجموعه مورد نظر خود آگاه شوید. این موضوع باید به عنوان یک اصل برای سفارش تمامی حوزه های خدماتی قرار گیرد. این چالش ها برای محصولات شناخته شده کمتر رخ می دهد. زمانی که شما قصد خرید یک کالا و یا محصول را دارید به راحتی می توانید برای خرید تصمیم گیری نمایید. این روش حتی برای خرید های غیر حضوری نیز برای کالاهای معروف کاربرد دارد. اگر شما قصد خرید یک یخچال برند را از یک مجموعه معتبر اینترنتی داشته باشید به راحتی می توانید در مورد خرید آن یخچال و یا مقایسه با دیگر یخچال های برند تصمیم گیری نمایید. اما این اتفاق برای سفارش ساخت انواع مهر به خصوص سفارش غیر حضوری ممکن نیست.

کیفیت ساخت انواع مهر فوری

شما زمانی از کیفیت سفارش خود آگاه می شوید که محصول تحویل شما داده شده باشد و اگر آن مجموعه از اعتبار حقوقی-ضمانتی مطلوبی نسبت به مشتریان برخوردار نباشد بی شک شما از سفارش خود پشیمان خواهید شد. اگر قصد افزایش اطمینان خود برای سفارش را دارید راه کار هایی قابل دسترس شما می باشد. به عنوان مثال می توانید به صورت حضوری از آن مرکز دیدن فرمایید و پس از مشاهده کیفیت محصولات اقدام به سفارش نمایید. اما شاید این اتفاق برای تمامی مشتریان امکان پذیر نباشد. مثلا برای سفارش از شهر یزد به یک مرکز تولید مهر در شهر تهران این امکان فراهم نیست. برای این شرایط شما حتما باید از مراکزی خرید کنید که زیر ساخت سفارشات غیر حضوری مطلوبی داشته باشد. این زیر ساخت ها می تواند در نمره اعتبار آن بسیار حائز اهمیت باشد. اکثر مراکز تولید مهر و تبلیغات دارای صفحات مجازی در برنامه های مختلف می باشند. زیر ساخت هایی که علاوه بر رایگان بودن می تواند محیطی برای افراد سود جود نیز باشد. اما پیشنهاد ما سفارش به مراکزی است که دارای سایت اختصاصی برای خود می باشند. فراموش نکنید برای خرید و سفارشات غیر حضوری خود می توانید از نظرات مشتریان سابق آن مجموعه استفاده و در تصمیم گیری های خود به کار گیرید.

برخی کاربرد های مهر فوری

مهر فوری بانکی

شاید یکی از مفید ترین انواع مهر هایی که کسب و کار شما می تواند داشته باشد، انواع مهر های بانکی باشد. این برای اهداف حسابداری و علامت گذاری اعتبار اسناد و چک ها مفید است و همچنین می تواند به سازماندهی، پیگیری و علامت گذاری وضعیت پرداخت ها، چک ها و موارد دیگر کمک کند. مهر های بانکی در سبک های مختلف با طیف وسیعی از رنگ ها، مدل های بدنه و متن برای انتخاب وجود دارد. یکی از انواع مهم تمبر بانکی، مهر پشت نویسی است که به ردیابی و خوانا بودن اسناد چک کمک می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مهر تأیید را به گونه ای سفارشی کنید که شماره حساب، نام یا نام کسب و کار شما را در بر گیرد. به این ترتیب، هر چک با این مهر منحصر به فرد تضمین می کند که اگر به دست افراد اشتباهی برسد، قابل نقد نیست. در زیر چندین نمونه از مُهرهای بانکی را می توان برای تأیید اسناد و چک ها استفاده کرد:

1. چک های حقوق

2. چک ها

3. صورت های حساب

4. صورت های بانکی

5. خلاصه حساب

6. اسناد عابر بانک

همانطور که به بهبود فرآیند های کسب و کار خود فکر می کنید، مهم است که همه وظایفی را که شما و تیمتان روزانه انجام می دهید مرور کنید. در حالی که ممکن است در آن زمان زیاد به نظر نرسد، اما این کارهای تکراری ممکن است بیش از حد انتظار زمان ببرد. تهیه مهر های تجاری و استامپ نه تنها می تواند در وقت شما صرفه جویی کند، بلکه می تواند اطمینان حاصل کند که تمام سوابق، نامه ها و اسناد تا حد امکان حرفه ای و خوانا به نظر می رسند.

مهر فوری امضا

آیا اغلب اسناد مهم را امضا می کنید؟ در صورت نیاز به امضای همزمان چندین سند، امضای دست ‌نویس می‌ تواند زمان ‌بر شود. اگر بخش بزرگی از کارهای اداری روزانه شما نیاز به امضا دارد، می توانید از مهر امضا برای کارآمد تر کردن فرآیند ها استفاده کنید. یک مهر امضا را با امضای خود سفارشی کنید، یا حتی برای اعضای تیم که اغلب نیاز دارند امضای خود را روی اسناد و موجودی علامت گذاری کنند، چند مهر متفاوت بسازید. هر مهر امضا یک برداشت واضح از امضای دقیق شما را نشان می دهد. در زیر چندین مورد وجود دارد که در آن مهر امضا ممکن است در محیط کسب و کار شما استفاده شود:

· قراردادهای کارکنان

· امضای موجودی

· سایر قراردادهای تجاری

· اسناد محضری مجوزها و مجوزها

· چک های حقوق

· نامه ها و اطلاعیه ها

· فهرست

· ورقه بسته بندی

· یادداشت های تشکر

مهر های تاریخ

مهر های تاریخ دارای نوارهای متحرک برای ماه، روز و سال هستند که تغییر تاریخ و مهر کردن انواع اسناد را آسان می کند. این مهر ها برای هر دو نمونه یکباره مفید هستند. اما در مورد مکرر مهر زدن حتی مفیدتر هستند. اگر دسته‌ای از کاغذها دارید که باید تاریخ را روی آن‌ها درج کنید، این مهر خودکار از خستگی جلوگیری می‌کند و در عین حال باعث صرفه‌جویی در زمان برای مهر زدن حجم بالای اقلام می‌شود. به عنوان مثال، بسیاری از مشاغل، از جمله آنهایی که در صنعت رستوران داری هستند، نیاز به ثبت موجودی هر روز یا هفتگی دارند. استفاده از مهر تاریخ خود جوهر برای ثبت تاریخ باعث می شود تاریخ خوانا باشد و همچنین روند را سرعت می بخشد. در زیر نمونه‌های اضافی برای استفاده از مهر تاریخ در طول فرآیندهای معمولی شما آمده است:

· فاکتورها

· ورقه بسته بندی

· سوابق

· مجوزها

· اطلاعیه ها

· قراردادها

· نامه ها

· فهرست

· رسیدها

· بسته های غذایی

نتیجه گیری

حال که با کاربرد گوناگون مهر ها آشنا شده اید بهتر است برای کسب و کار خود نیز یک مهر در نظر بگیرید. با توجه به نوع کسب و کار و نوع مهر مورد نیاز میتوانید از بین مهر های موجود یک نوع را برای خود برگزینید تا به کسب و کار خود اعتبار ببخشید. برای سفارش مهر مورد نیاز و دلخواه خود میتوانید با گروه فهامند در تماس باشید تا علاوه بر انتخاب مهر ایده آل خود، آن را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس