خودکشی - نظامی - آمریکا

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: پرونده های مربوط به خودکشی در نیروهای مسلح بسیار کم است اما برخی موارد نادر هم که اتفاق می افتد بسیاری از مواقع، ریشه آن به مسائل شخصی برمی گردد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلین احمدرضا پورخاقان در حاشیه دیدار مردمی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با اشاره به کاهش پرونده های فرار از خدمت سربازی گفت: یکی از دلایل کاهش فرار از سربازی ارتقاء وضع معیشتی سربازان است.

وی افزود: چرا که آنها حقوق حداقلی دریافت می کردند و با تلاش ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت مجلس، حقوق آنها ۴ تا ۵ برابر افزایش یافت و اگرچه قبول داریم که همچنان این حقوق متناسب با تورم نیست اما افزایش قابل توجهی داشته است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه در برخی جرایم سربازان نیز همه چیز دست ما نیست، افزود: ریشه برخی ناهنجاری ها به عوامل خانوادگی و اجتماعی هم مربوط می شود؛ مثلاً پرونده های مربوط به خودکشی در نیروهای مسلح بسیار کم است اما برخی موارد نادر هم که اتفاق می افتد بسیاری از مواقع، ریشه آن به مسائل شخصی برمی گردد.

وی افزود: در این پرونده ها دقت بسیار زیادی صورت می گیرد تا حقی از افراد ضایع نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    93 1
    همون کمش هم خیلی زیاده متاسفم
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    4 0
    سلام.نیروهای مسلح کشور اسلامی،باید همگی با اعتقادات و دین باشد،واقعا دیگه وقتش که یواش یواش،نیروها مسلح،سرباز رو بردانند،و بجایی ان سرباز با ایمان واعتقاد وارد خدمت کنند.کسانی که اجرایی دستورات خداوند براشون از همه چیز بالاتر باشه! امامان و پیامبران الگو زندگیشون باشن و قران و خدا هدف راه و مقصدشون باشه. نباید هرکسی رو اجازه داد،وارد اینجور جاها بشن،باید شآ یک کشور اسلامی رعایت بشه..
  • سرباز RO ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    7 0
    طبق قانون سربازی باید حقوق سرباز 60-90 درصد حداقل حقوق نیرو های مسلح باشد ولی اجباری بودن سربازی اجرا میکنن مجازات سرباز هارو اجرا میکنن ولی حقوقشو نمیدن. باید طبق قانون حقوق کامل به سرباز ها داده بشه
  • علی IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    0 0
    چرا با سرباز های ک مشکل اعصاب دارند فراری میشن چرا پیگیر نمیشن همش از جریمه و نمیدونم زندان از حرفا اگ سرباز بخاطر مشکل اعصاب دست ب کاری بزنه آیا جواب گوهستید خواهشمندم یکم دقت کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس