ادامه کمک‌های بشردوستانه ایران به ولایت قندهار

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، یک محموله مواد غذایی بین مردم نیازمند در قندهار در جنوب افغانستان توزیع شد.

به گزارش مشرق، در ادامه کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم افغانستان و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی یک محموله مواد غذایی در بین مردم بی‌بضاعت اهل تشیع و اهل سنت شهر قندهار توزیع شد.

براساس بیانیه منتشر شده توسط سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قندهار، این محموله شامل حدود ۱۰ تن مواد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی و دیگر اقلام خوراکی بود که همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مردم نیازمند توزیع شد.

کشور افغانستان،

کشور افغانستان،

کشور افغانستان،

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قندهار ۱۶ دی ماه نیز در بیانیه‌ای گفته بود که همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، یک محموله ۱۵ تنی از مواد غذایی را بین مردم نیازمند در قندهار توزیع کرده است.

این محموله شامل آرد، برنج، روغن ‌و دیگر اقلام خوراکی بود.

کشور افغانستان،

کشور افغانستان،

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل نیز هفته گذشته اعلام کرد که در ادامه کمک‌ها بشردوستانه به مردم افغانستان، یک محموله مواد غذایی را به افراد نیازمند در کابل توزیع کرده است.

پیش از این نیز و همزمان با تحولات اخیر افغانستان،   ایران ۱۳ محموله کمک‌های بشردوستانه را در نقاط مختلف افغانستان برای توزیع بین نیازمندان در این کشور تحویل داده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس