کد خبر 1325763
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
ویژگی‌های جدید اندروید ۱۳ لو رفت! +عکس

گوگل اخیرا جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۲ را عرضه کرده است و اکنون سازندگان گوشی‌های هوشمند سامسونگ، نسخه به روز شده رابط یا پوسته‌های سفارشی خود را بر اساس نسخه جدید اندروید منتشر می‌کنند.

به گزارش مشرق، در حالی که عرضه اندروید ۱۲ همچنان ادامه دارد، این غول فناوری کار بر روی نسخه آینده سیستم عامل اندروید را آغاز کرده است. برخی از ویژگی‌های اندروید ۱۳ قبلا بصورت آنلاین منتشر شده است. اخیرا سایت Android Police در گزارش جدیدی اعلام کرده که اندروید ۱۳ جدا از اضافه شدن ویژگی‌های جدید، از نظر رابط کاربری نیز تغییراتی خواهد داشت. همچنین گزارش شده که گوگل اندروید ۱۳ آینده را با ظاهر جدیدی در منوی انتخابگر خروجی (output picker) منتشر خواهد کرد.

ویژگی‌های جدید اندروید ۱۳ لو رفت +عکس

منظور از انتخابگر خروجی صدا، دکمه‌ای است که در گوشه سمت راست بالای پخش کننده رسانه ظاهر می‌شود. این ویژگی همچنان به همان روش قبلی کار می‌کند، اما به نظر می‌رسد دکمه آن در پخش کننده رسانه از بین رفته است. توجه داشته باشید که اندروید ۱۳ هنوز چند ماه تا اولین پیش‌نمایش توسط توسعه‌دهنده‌اش فاصله دارد، بنابراین ممکن است این طراحی جدید همچنان با تغییراتی همراه باشد. لغزنده‌های تغییر صدا نیز ظاهر متفاوت تری نسبت به قبل خواهند داشت.

ویژگی‌های جدید اندروید ۱۳ لو رفت +عکس

دستگاه‌های قطع‌شده از گوشی، اکنون خاکستری شده‌اند و دیگر باعنوان "disconnected" علامت‌گذاری نمی‌شوند. نمادهای گرد نیز ناپدید شده‌اند و دستگاه خروجی انتخاب‌شده اکنون یک علامت دارد تا مشخص کند کدام دستگاه فعال است. این طراحی جدید با هدف بهبود تجربه کاربری، عملکرد شفاف‌تر گزینه‌ها و سازگاری با سایر عناصر سیستم عامل اندروید انجام شده است. منتظر ارائه اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات سیستم عامل اندروید ۱۳ خواهیم بود.

منبع:اقتصادایران 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس