کد خبر 1325760
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
فیات ۵۰۰ برقی برای سال ۲۰۲۲ معرفی شد

فیات ۵۰۰ برقی یک موتور الکتریکی می‌تواند ۱۱۸ اسب بخار قدرت تولید کند که تقریباً دو برابر اسب بخار واحد بنزینی ۱.۲ لیتری است.

به گزارش مشرق، شرکت فیات پس از رونمایی از فیات ۵۰۰ بنزینی اکنون از نسخه الکتریکی این خودرو رونمایی کرده است. افرادی که به فیات علاقمند هستند به یک گروه سنی یا جنسیتی محدود نمی‌شوند و افراد در هر گروه سنی به آن علاقمند هستند.

۵۰۰ جدید روی یک پلتفرم کاملاً جدید قرار دارد که بهتر می‌تواند باتری‌ها را در خود جای دهد، اما فقط کمی بزرگتر از نسخه موتور احتراقی است. خط تولید همچنان متنوع است. از نظر اندازه، رقیب هوندا E و مینی الکتریک است، اما می‌توان آن را با یک باتری به اندازه کافی بزرگ پیکربندی کرد تا مدل‌های بزرگتر از جمله پژو e-۲۰۸ و رنو زوئی را به چالش بکشد.

این خودرو با یک موتور الکتریکی می تواند ۱۱۸ اسب بخار قدرت تولید کند که تقریباً دو برابر اسب بخار واحد بنزینی ۱.۲ لیتری است که ۵۰۰ را به حرکت در می‌آورد. روی در دستگیره های الکترونیکی به جای دستگیره‌های دستی معمولی است؛ همچنین دارای یک کنترل از راه دور صفحه کلید لمسی است.

رونمایی از خودروی جدید فیات ۵۰۰ برقی +عکس

فضای داخلی نیز نسبت به خودروی قدیمی، با مواد زیباتر و توجه زیاد به جزئیات، مانند مواد گرافیکی «Made in Torino»، مانند یک پیشرفت بزرگ به نظر می‌رسد. در داخل کابین این خودرو مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۵ اینچی است. داشبورد ساده شده کاملاً فاقد دکمه‌های فیزیکی نیست و از فضا برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

رونمایی از خودروی جدید فیات ۵۰۰ برقی +عکس

با وجود الکتریکی بودن، فضای صندوق بار به همان اندازه که در ۵۰۰ بنزینی کار می‌کند محدود است و اکنون باید هر دو کابل شارژ سه پین ​​و نوع ۲ را در خود جای دهد. این خودرو اکنون دارای گرمکن شیشه جلو و گرمکن صندلی‌های جلو و عملکرد شارژ بی‌سیم تلفن هوشمند است. صندلی‌ها راحت هستند، فضای پای کافی وجود دارد و کیفیت کلی سواری بسیار محکم به نظر می‌رسد. 
 

رونمایی از خودروی جدید فیات ۵۰۰ برقی +عکس

رونمایی از خودروی جدید فیات ۵۰۰ برقی +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    1 1
    با یکم اهن چه ماشینی درست میکنن ما هم تمام معادن تبدیل به اشغال میکنیم به لطف اصلاحات
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      0 0
      از كي تا بحال به فيات ميگن ماشين...!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس