کد خبر 1325538
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
حملات غیرقابل تحمل شده است

وزیر دفاع ترکیه در واکنش به حمله اخیر به نیروهای نظامی ترکیه از خاک سوریه گفت حملات از خارج از مرزهای ترکیه غیرقابل تحمل شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روسیاالیوم، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه در واکنش به حمله اخیر به نیروهای نظامی ترکیه از خاک سوریه گفت حملات از خارج از مرزهای ترکیه غیرقابل تحمل شده است.

وی، گفت: مواضع پ. ک.ک و ی. پ.گ را به شدت هدف قرار داده‌ایم. تا امروز ۲۲ نفر از پای درآمده‌اند.

آکار در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حملات از فراسوی مرزهای مان صبر ما را لبریز می‌کند، عملیات تنبیهی با شدت بیشتر ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: یکبار دیگر گوشزد می‌کنیم که طرف‌های مقابل باید به مسئولیت‌های خود در قبال توافقات صورت گرفته عمل کنند.

گفتنی است وزارت دفاع ترکیه هشتم ماه جاری از کشته شدن ۳ نظامی ترکیه ای درپی انفجار تله انفجاری در خط مرزی آقچه‌قلعه در نقطه صفر مرزی با سوریه خبر داده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • NL ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 1
    اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ
  • NL ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    2 2
    نقطه ضعف ترکیه ارتشش هست چون ارتش ترکیه با جانبرکفان داعش و النصره به جنگ بشریت آمد. ___ سر میبریدند زن ها را به کنیزی میفروختند.__ پس ایران بازهم برای نجات خاورمیانه شمشیر برداشت. ___سردار یزرگ اسلام شهید سلیمانی طومار ارتش ترکیه را بهمراه داعش و النصره در هم پیچید.____ ترس فرماندهان ارتش ترکیه در اتاق های فرمان داعش و النصره زبانزد شده است فقط کافیست گوش هایتان به اندازه درازگوش دراز نباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس