کد خبر 1325313
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
ستاره استقلال در آستانه محرومیت

ستاره تیم استقلال در آستانه محرومیت قرار دارد و ممکن است نیم فصل دوم را با محرومیت آغاز کند.

به گزارش مشرق، کوین یامگا را می‌توان بهترین خرید فصل استقلال و یکی از بهترین خارجی‌های شاغل در لیگ برتر دانست که علیرغم اینکه اغلب در پست دفاع راست به کار گرفته شده است، توانسته با زدن ۶ گل نامش را به عنوان دومین گلزن برتر لیگ ثبت کرده و یکی از مدعیان آقای گلی باشد.

یامگا از جمله بازیکنان استقلال است که به دلیل نوع فوتبال و فیزیک بدنی‌اش اغلب در صحنه‌های درگیری حضور داشته و به همین دلیل در دیدارهای گذشته این تیم ۳ بار با کارت زرد داوران جریمه شخصی شده است تا در آستانه محرومیت و از دست دادن یکی از دیدارهای تیمش قرار بگیرد.

استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر میهمان نفت مسجد سلیمان است و در صورتی که یامگا در این بازی با کارت زرد داور جریمه شود، نیم فصل دوم را با محرومیت آغاز خواهد کرد و بازی مقابل تیم هوادار را از دست می‌دهد.

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان از هفته پانزدهم لیگ برتر، ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۳ دی در مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    بیچاره استقلال کسی نیست برایشان پنالتی بسازد. چقدر مظلومند الاستقلال. پول این بازیکنهای میلیاردی از کجا می آید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه ایران فهمیده اند جام را بهستاره جعلی ها بدهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس