کد خبر 1324854
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
یارانه نقدی امشب واریز می شود

یکصد و سی و یکمین مرحله از یارانه نقدی در ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۰ دی ماه واریز می شود.

به گزارش مشرق، یکصد و سی و یکمین مرحله از یارانه نقدی در ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۰ دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

واریز این مرحله از یارانه نقدی، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور است که به حساب سرپرستان خانوارها واریز می‌شود.

همچنین نوزدهمین بخش از اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی مرحله اول وام کرونا، از یارانه نقدی دی ماه سال جاری سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده اند، کسر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    2 1
    خوب باید فکری هم برای یارانه 4200 تومانی قند و شکر و برنج کرد نباید با حذف یارانه این اقلام قیمت این محصولات افزایش یابد چون هم اکنون با دلار 27000 تومانی قیمت هر کیلو شکر و برنج در پاکستان 9000 تومان است همین الان یارانه ها حذف شود بشرط ازاد شدن تجارت قیمت تمام محصولات و کالاهای اساسی ارزان تر هم می شود
  • فقط خدا را دارم IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    1 0
    والله بنظرم یارانه رو نفرستید یکم آبرو منتره واقعا ۴۵ تومن مگه چی هستند آخه چی بخریم با ۴۵ تومن خیلی خجالت آوره همه چی گرون شده ۴۵ تومن مگه پولی هستند امروزه لطفاً یا واریز نکنید یا اضافه کنید منظورم از اضافه کردن ۲ تومن یا ۴ تومن نیست با تشکر لطفاً رسیدگی کنید همه چی گرون شده با ۴۵ تومن هم نمیشه چیزی بخریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس