کد خبر 1324699
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
روایت یزدانی از عصبانیت رئیس فدراسیون کشتی در سفارت آمریکا

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان از عصبانیت رئیس فدراسیون به خاطر اتفاقی که در صف دریافت ویزای آمریکا در دبی رخ داده، صحبت کرد.

به گزارش مشرق، امیرمحمد یزدانی با اشاره به حضورش در مسابقات قهرمانی کشور در وزن جدید اظهار داشت: شرایطم خوب است و امیدوارم بتوانم کشتی‌های خوبی بگیرم. این تجربه اول من در ۷۰ کیلوست، البته در لیگ هم در این وزن روی تشک رفته‌ام اما این چالشی جدید برای من خواهد بود و امیدوارم از آن موفق بیرون بیایم.

وی که به تازگی همراه با تیم ملی کشتی آزاد ایران برای دریافت ویزای آمریکا جهت مسابقه دوستانه روز ۲۳ بهمن ماه راهی دبی شده بود، در مورد اتفاقی که در این سفر برای ملی‌پوشان رخ داد، گفت: نمی‌دانم هماهنگی لازم از سوی فدراسیون کشتی آمریکا برای ما صورت گرفته بود یا نه، اما برای دریافت ویزا مجبور شدیم در سفارت آمریکا در صف طولانی بایستیم. این موضوع به شدت علیرضا دبیر را عصبانی کرد و با عصبانیت به آنها گفت که اینها ورزشکار ملی هستند و نباید بیرون از سفارت و داخل صف بمانند.

بیشتر بخوانید:

شرط کشتی ایران برای سفر به آمریکا

یزدانی تأکید کرد: اعتراض تند و شدیدی که علیرضا دبیر در سفارت داشت، باعث شد خیلی زود داخل برویم و در صف طولانی بیرون سفارت نمانیم. حتی کار احسان امینی مربی تیم ملی و عرفان الهی را به روز بعد موکول کرده بودند که رئیس فدراسیون اجازه این کار را نداد چون همه با هم آمده و باید با هم برمی‌گشتیم. برای کل تیم بلیت گرفته بودند.

با دعوت فدراسیون کشتی آمریکا از تیم ملی آزاد ایران، قرار است روز ۲۳ بهمن ماه مسابقه‌ای دوستانه بین دو تیم در دالاس آمریکا برگزار شود. دو تیم با فاصله امتیازی کمی در مسابقات جهانی اسلوی نروژ، رده‌های دوم و سوم رقابت‌ها را از آن خود کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • محمود IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    37 2
    چرا وقتی دعوتی صورت گرفته ، باید تیم ملی برود در صف ، خیلی راحت میتونستن از طریق سفارت سویس در تهران دریافت کنن ، چرا باید خودمون رو کوچک کنیم
  • کارمند ساده IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    2 4
    زنده باد دبیر که با دبیری خاص خود مفهوم ورزش قهرمانی را به ورزش پهلوانی با گرفتن ویزا به حکمت و اقتدار معنی کرد
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    4 3
    خجالت میکشیدید و کنسل میکردید چرا ورزش راازسیاست خارجی ملت شهیدپرور دور میکنید؟ ساز مخالف میزنید و مسابقه بادشمن میدهیید؟
    • سعید IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
      3 2
      حضرت آقا فرمودند ما به غیر از رژیم صهیونیستی باقی کشورهارو به رسمیت میشناسیم. تو چه کاره ای خط مشی مشخص میکنی؟؟
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    7 1
    نیازی به دبی رفتن نبود،،وقتی دعوت کردند همین دفتر حافظ منافع شیطان بزرگ در سفارت سوییس در تهران،باید کارهار ا جفت و جور می کرد.امیدوارم کسی پناهنده نشه به آمریکا و گندبالانیاره،مرگ بر آمریکا
  • SE ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    5 0
    دبیر واقعا هنوز ته رگی از انقلابی گری دارد.
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    0 0
    دبیر غیرت ملی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس