3 نظامی ترکیه بر اثر انفجار بمب در مرز با سوریه کشته شدند

وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن سه نظامی خود بر اثر انفجار بمب در مرز با سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع ترکیه امروز شنبه از کشته شدن سه نظامی این کشور در مرز با سوریه خبر داد.

به گزارش روسیا الیوم، بر اساس بیانیه وزارت دفاع ترکیه، سه نظامی ترکیه امروز بر اثر انفجار بمب دستی کاشته شدن توسط تروریست‌ها در نوار مرزی منطقه  أقجة قلعة/ شانلی أورفة با سوریه کشته شدند.

وزارت دفاع ترکیه اشاره‌ای به طرف مسئول در این حادثه نکرده است اما پیش‌تر در حملات مشابه شبه نظامیان کُرد گروه یگان‌های مدافع خلق کُرد را که از شاخه‌های گروه نیروهای دموکراتیک سوریه است، متهم می‌دانست.

ارتش ترکیه از سال ٢٠١۶ به بهانه مبارزه با تروریسم و عقب راندن گروه‌های شبه نظامی کُرد از مناطق مرزی نیروهای خود را وارد خاک سوریه کرد و طی سه عملیات بخش‌هایی از شمال خاک سوریه را به اشغال خود درآورده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نیما IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    8 2
    توپ تانک فشفشه اردوغان باید گم بشه
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    6 6
    رهبر و مالک جانهای ایران خودش یک آذری است و سلیمانیِ فارس بخاطر رهبر آذری اش رفت و خون داد---در ایران چیزی بنام پانفارس وجود ندارد---- پانفارس را پانترک هاساخته است تا بتواند خودش را توجیه کند--ایران یک کشور مدرن فرانژادی است.
    • حسین IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      3 0
      پس در حقیقت طبق گفته شما سیاه پوستا هم تو امریکای مثلا فرانژادی! پان سیاه پوست هستن و ذاتا نژادپرستی سفیدا ساخته ذهن سیاه پسوتا هستش
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    7 2
    آلب ارسلان شرمندتیم شاه عباسِ آذری شرمندتیم که بادکوبه در اشغال عثمانی درامده
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    4 2
    این آلب ارسلان شاه ایرانی بود که ترکیه را فتح کرد. قدیمتر هم خشایارشاه ایرانی بود لیدیه را فتح کرد. دست درازی های عثمانی بوسیله یک شاه آذری یعنی شاه عباس قطع شد. ارتش لیدیه آخرین تو سری را هم از سردار سلیمانی در سوریه خوردند-
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    5 2
    ارتش ذلیل و توسری خور --- نقطه ضعف ترکیه ارتشش هست چون ارتش ترکیه با جانبرکفان داعش و النصره به جنگ بشریت آمد. ___ سر میبریدند زن ها را به کنیزی میفروختند.__ پس ایران بازهم برای نجات خاورمیانه شمشیر برداشت. ___سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی طومار ارتش ترکیه را بهمراه داعش و النصره در هم پیچید.____ ترس فرماندهان ارتش ترکیه در اتاق های فرمان داعش و النصره زبانزد شده است فقط کافیست گوش هایتان به اندازه درازگوش دراز نباشد.
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    4 2
    نقطه ضعف ترکیه ارتشش هست چون ارتش ترکیه با جانبرکفان داعش و النصره به جنگ بشریت آمد. ___ سر میبریدند زن ها را به کنیزی میفروختند.__ پس ایران بازهم برای نجات خاورمیانه شمشیر برداشت. ___سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی طومار ارتش ترکیه را بهمراه داعش و النصره در هم پیچید.____ ترس فرماندهان ارتش ترکیه در اتاق های فرمان داعش و النصره زبانزد شده است فقط کافیست گوش هایتان به اندازه درازگوش دراز نباشد.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    5 5
    ای کرد های عراق و سوریه سرزمین هایتان را بر سر بگیرید و زیر چادر مادرتان ایران پناه بیاورید و با اتحاد با برادران دوقلوی خودتان یعنی فارس ها به امنیت برسید. بی مادری بدترین درد است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس