اتفاق عجیب در فوتبال ایران؛ گل زده صدرنشین و قعرنشین برابر است!

در لیگ دسته اول نیز مثل کل فوتبال ایران شاهد فقر گلزنی هستیم تا جایی که گل های زده صدرنشین و قعرنشین لیگ دسته اول شبیه هم است.

به گزارش مشرق، در لیگ دسته اول تیم ها باید برای صعود به آب و اتش بزنند اما انگار ترس از باختن بر بازی ها مستولی شده و مربی ها جرات بازی هجومی را ندارند.

در بین ۱۸ تیم لیگ دسته اول و با گذشت ۱۳هفته تنها دو تیم گل های زده بیش از ۲۰ گل دارند و در بالای جدول سه تیم اول زیر ۲۰ گل در ۱۳ بازی زده اند. ملوان صدرنشین حتی میانگین یک گل زده در هر بازی را هم ندارد و با ۱۲ گل در ۱۳ بازی رکوردی عجیب و کم سابقه را از خود برجای گذاشته است.

گل زده ملوان بندرانزلی با گل زده ماشین سازی تبریز که در قعر جدول لیگ دسته اول قرار دارد ، یکی است و هر دو تیم تنها ۱۲ گل زده دارند با این تفاوت که ملوان با ۱۲ گل زده خود موفق شده ۲۷ امتیاز دشت کند و ماشین سازی تنها ۴ امتیاز کسب کرده است.

چهار تیم شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری آستارا، سایپا و ویستا توربین در ۱۳ هفته تعداد لیگ های زده خود را دو رقمی هم نکرده اند و تنها دوتیم خیبر خرم آباد و خوشه طلایی ساوه بیش از ۲۰ گل زده اند. به نظر می رسد در لیگ دسته اول هم با مربیان ترسو هم با مهاجمان گل نزن روبرو هستیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میهمان IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    2 0
    کلا ملوان تیمی است که سخت گل میخوره و این تو جام حذفی همیشه کمکش میکنه
  • سام IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    0 0
    در لیگ یک و دو اتفاقات دیگری هم اتفاق میافتد و آن دیده نشدن بازیکنان بسیار مستعد و با استعدادیست که هرگز فرصت نمیابند تا قابلیتهای خود را نشان دهند. بصورت اتفاقی چند بازی در لیگ یک و دو را دیدم و تعجب کردم که چطور این بازیکنان به تیمهای لیگ برتر منتقل نشدند برای مثال یک هافبک بسیار خلاق در تیم شهرداری بندر عباس و یک مدافع بسیار دونده و خوش استیل در تیم ایرانجوان دیدم که اگر تیمهای حاضر در لیگ برتر متوجه آنان شوند قطعا آنها را بخدمت میگیرند. همینطور چندبن بازیکن در تیمهای دیگر لیگ یک و دو وجود دارند که در پستهای مختلف میتوانند خودی نشان دهند. بدون شک استعداد یابهای باشگاهای لیگ برتر اگر بجای بخدمت گرفتن بازیکنان میلیون دلاری خارجی، بازیهای لیگ یک و دو را با دقت بیشتری دنبال کنند میتوانند در هر پست بازیکنی خوب را بخدمت بگیرند که بدون هیچ توقعی حاضر هستند در تیمهای لیگ برتر بازی کنند و خودی نشان دهند. متاسفانه مشگل اینجاست که بازیکنان اکثرا توسط عده ای خاص به باشگاهها معرفی میشوند. در صورتی که جوانان مستعد و توانای زیادی هستند که با وجود داشتن استعداد بسیار در لیگ یک و دو بازی میکنند، بدون آنکه دیده شوند عمر فوتبالی آنها سپری میشود. این هم از اتفاقاتیست که در این دو لیگ پائین تر میافتد و هیچکس متوجه آن نمیشود !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس