کد خبر 1323857
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
اقدام خداپسندانه یک سرباز به نیت حاج قاسم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد و گفت: در کمیسیون تلفیق و ذیل تبصره ۱۴ قانون هدفمندی یارانه ها این افزایش را در نظر می‌گیریم.

به گزارش مشرق، وحید جلال زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه امسال هم مانند هر سال ردیف بودجه‌ای به سربازان اختصاص داده نشده، آیا در سال آینده سربازان افزایش حقوق دارند و در کمیسیون تلفیق به این مساله رسیدگی می‌شود یا خیر، گفت: هیچ سالی در بودجه ردیفی برای حقوق، البسه و پوشاک سربازان دیده نمی‌شود و این موضوع جدید نیست.

وی افزود: در تبصره ۱۴ قانون هدفمندی یارانه‌ها سال گذشته عدد خوبی را برای افزایش حقوق سربازان در نظر گرفتیم که این موضوع سبب شد تا هم حقوق سربازان افزایش پیدا کرد و هم مباحثی که به پوشاک و البسه مربوط می‌شد حل شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: امسال هم در تبصره ۱۴ این اتفاق می‌افتد و ان شاءالله در سال آینده افزایش حقوق سربازان را داریم.

جلال زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند درصد حقوق سربازان افزایش پیدا می‌کند، گفت: باید ابتدا منابع مشخص شود تا بتوانیم بگوییم قرار است این افزایش چه مقدار باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: باید دید بودجه امسال با چند دلار بسته می‌شود و چند بشکه نفت به بودجه اختصاص داده می‌شود و بعد کمیسیون تلفیق تشکیل شود تا بتوانیم در مورد این موضوع صحبت کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • افشین IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    56 0
    هیچکس نیست که نداند دولت و ملت هر دو دچار مشکلات اقتصادی هستند.اما حقوق سربازان را در اولویت قرار دهید.با توجه به مخارج رفت و آمد و جوان بودن این عزیزان حداقل سعی کنید به مبلغ دومیلیون تومان حقوق را برسانید یا نزدیک کنید. هر چند که قانون مبلغ بیشتری را توصیه میکند.
  • جوان US ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    203 0
    طبق قانون اساسی که سربازی رو اجباری میدونه نوشته حقوق سرباز باید 70-90 درصد پایور باشه ولی حقوق سربازی 1 میلیون و 200 تومنه. حداقل حقوق امسال 3500 تومن بود .ا گه قراره سربازی اجباری باشه باید حقوق خوب بدن که ارزش داشته باشه 2 سال عمرمون رو هدر بدیم به خاطرش. اگه نمیخواین حقوق بدین سربازی رو حرفه ای و اختیاری کنید خلاص بشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس