پدیده اتوبوس‌خوابی نتیجه عملکرد دولت آقای روحانی است

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: پدیده اتوبوس‌خوابی نتیجه عملکرد ۸ سال قبل دولت آقای روحانی است و کسانی که آن را مطرح می‌کنند در و اقع به دنبال فرار رو به جلو هستند.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی فضاسازی‌ها در مورد پدیده اتوبوس‌خوابی گفت: ما با پدیده اتوبوس‌خوابی عده‌ای مواجه هستیم اما اولاً به آن گستردگی که بیان می‌شود نیست و ثانیاً آنچه هم که است نتیجه عملکرد دولت آقای روحانی است.

وی با بیان اینکه پدیده اجتماعی اتوبوس‌خوابی ربطی به دولت آقای رئیسی ندارد افزود: دولت آقای رئیسی هنوز مدیران رده‌های میانی خود را هم تغییر نداده و اگر چه دولت عوض شده اما مدیران میانی همان مدیران آقای روحانی هستند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اظهار داشت:‌آقایانی که این مسائل را مطرح می‌کنند و سعی دارند آن را به گردن دولت آقای رئیسی بیندازند در واقع به دنبال فرافکنی و فرار به جلو هستند.

ابوترابی خاطرنشان کرد:‌ پدیده اتوبوس‌خوابی معلول عملکرد کسانی است که در سال‌های قبل مورد حمایت همین آقایان بودند که امروز با فرافکنی به دنبال مقصر جلوه دادن دولت آقای رئیسی هستند و این وضعیت میراث به جا مانده از دولت قبل برای دولت آقای رئیسی است.

 بعضی از رسانه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب با اشاره به پدیده اتوبوس‌خوابی بعضی از مسافران سعی دارند این پدیده را به عملکرد دولت جدید ربط دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    1 0
    وای بر ما و این عدالت
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    0 0
    باشه
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    1 1
    قبلیا چه کردند و فعلیا چه؟؟؟
  • تک سوار DE ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    1 0
    اشتباه کرده مدیران میانی رو عوض نکرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس