کد خبر 1323346
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
جلسه مهم در مجلس برای واگذاری باشگاه تراکتور/ از طرح جدید تا پیشنهاد رد شده!

تیم فوتبال تراکتور از زمان بازگشت به لیگ برتر هرگز در میانه‌های جدول قرارگیری در بین دو تیم قعر جدولی را تجربه نکرده است.

به گزارش مشرق، تیم تراکتور در حالی به مصاف فجرسپاسی خواهد رفت که نماینده شیراز هم امتیاز با تراکتور و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه چهاردهم قرار گرفته است. بنابراین چهارمین باخت متوالی برای شاگردان سولدو حداقل یک رتبه سقوط را برای آنها در پی خواهد داشت و اگر نفت مسجدسلیمان یک تساوی بگیرد، تی‌تی‌ها به رتبه پانزدهم جدول سقوط خواهند کرد.

تراکتور در آستانه بدترین رتبه لیگ برتر!

سرخپوشان تبریزی از زمان بازگشت به لیگ برتر در سال 1388 تاکنون شش بار در منطقه سقوط قرار گرفته‌اند اما نکته جالب این است که چنین اتفاقی همیشه در بازه سه هفته ابتدایی لیگ رقم خورده. به عبارتی تی تی ها تنها در زمانی که جدول لیگ برتر هنوز شکل نگرفته بود با یکی دو باخت به منطقه سقوط می‌رفت و سپس جایگاه خود را در جدول پیدا می‌کرد؛ مثل لیگ دهم و یازدهم که آنها شروع خوبی نداشتند اما سپس در بین تیمهای بالانشین قرار گرفتند و حتی لیگ یازدهم به عنوان نایب قهرمانی رسیدند.

بدترین عملکرد تراکتور در لیگ هفدهم رقم خورد و شاگردان یحیی گل‌محمدی و ارطغرل ساغلام 25 هفته رتبه دو رقمی داشتند. نکته جالب اینکه در نیم فصل با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی، تراکتور 9 بازیکن خرید و با استخدام ساغلام، امیدواری در بین تراکتوری‌ها به وجود آمد اما اوضاع تغییری نکرد و چه بسا نتایج بدتر هم شد.

تراکتور در آستانه بدترین رتبه لیگ برتر!

در دوره محمدرضا زنوزی تراکتوری 5 هفته رتبه دو رقمی داشت اما این فصل اوضاع بدتر شده و سرخپوشان تبریزی همیشه در نیمه پایین جدول حضور داشته‌اند.

حالا در صورت شکست برابر فجرسپاسی ممکن است تراکتور برای اولین بار پس از بازگشت به لیگ برتر، در بین تیمهای با بیشترین میزان شانس سقوط قرار بگیرد که یک فاجعه بزرگ در آستانه پایان نیم فصل خواهد بود.

تراکتور در آستانه بدترین رتبه لیگ برتر!

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 3
    (فارغ از متن این خبر) لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج
    • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      0 0
      اشتباه منفی دادم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس