عکس قاسم سلیمانی - نمایه

همزمان با پیوستن عموم مردم به کمپین "سانسور حاج قاسم را متوقف کنید"، جمعی از مسئولین کشوری و لشکری، سانسور نام و عکس سردار سلیمانی در فضای مجازی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، کمپین "سانسور حاج قاسم را متوقف کنید" را راه‌اندازی شده و حذف نام و عکس شهید سلیمانی از شبکه‌های اجتماعی مجازی به ویژه اینستاگرام را محکوم کرده است. در این کمپین از مردم خواسته شده است که با هشتگ «#سانسور_حاج_قاسم_ را متوقف_کنید» در صفحات مجازی خود نسبت به این اقدام خصمانه شبکه‌های مجازی واکنش نشان دهند.

سردار سلیمانی ,

امروز همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام، خیل زیادی از علاقه‌مندان به سردار دل‌ها به این کمپین پیوسته و این اقدام شبکه‌های مجازی خارجی را محکوم کردند.

در کنار استقبال خوب عموم مردم، اهالی فرهنگ و رسانه و علاقه‌مندان به سردار سلیمانی از این کمپین، چه در فضای مجازی و چه در مراسم تشییع شهدای گمنام، جمعی از مسئولین کشوری و لشکری نیز ضمن اعلام حضور خود در این کمپین اقدامات شبکه‌های مجازی خارجی در سانسور اسم و عکس سردار سلیمانی را محکوم کردند.

سردار سلیمانی ,

چهره‌های شاخصی از جمله سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مهدی محمدی مشاور وزیر و رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی وزارت اقتصاد و دارایی به این کمپین پیوسته و هرگونه سانسور اسم و عکس سردار سلیمانی در فضای مجازی را محکوم کردند.

هم‌چنین پیش از این نیز حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه و ... نیز حضور خود را در این پویش اعلام کردند.

براساس این گزارش، این کمپین تا حصول نتیجه و برطرف شدن اقدام خصمانه شبکه‌های اجتماعی مجازی مبنی بر حذف اسم و عکس سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت و عموم مردم می‌توانند بدان بپیوندند.

سردار سلیمانی ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    8 59
    فکر روزیه مردم رو کنین وزیر اقتصاد دنبال درست کردن اقتصاد بر آب مملکت باش
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      32 2
      این کار جلوی دنبال روزی مردم بودنو نمی گیره و بنظر میاد شما فقط دنبال بهانه اید
    • قریشی بوکانی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      18 2
      انسانهای با عزت و با شرف ابتدا در فکر شرافت و عزت ...
    • قریشی بوکانی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      14 2
      انسانهای با عزت و با شرف ابتدا در فکر شرافت و عزت ... برو مشکل شکمت رو به اون امریکایی بگو که رو به اون نماز میخونی، بیشتر مشکلات ما از تحریمهای اربابان شماست ...
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      14 2
      امثال شما که دین خود را به دنیا میفروشند مایه ننگ اسلام و ایران هستند شما قشر مورد علاقه استکبار هستید
    • عماد IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      26 1
      اون موقعی که سنگ روحانی و برجام و دلار رانتی 4200 تومانی رو به سینه میزدید، روزیه مردم درست شد؟ مشکل آب که روحانی میگفت باید برجام باشه تا درست بشه چی؟ درست شد؟ یا تنها دست آوردتون خوار کردن ملت شریف و عزتمند ایران، به تاراج رفتن میلیارها دلار توسط رانت خورها و سیمان ریخن روی دست آوردهای هسته ای بود؟ شمایی که می خواهید به همان روش های مخربی که زیر پوشش اصلاح طلبی انجام میدادید ادامه دهید، دستتان رو شده، بروید از شرم بمیرید.
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      0 0
      پادو نباش. ناسپاس.
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      0 0
      مگه تو آلبانی به شما نون نمیدن؟
  • Et IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    3 7
    این پویش باید به همه جا تسری پیدا کنه و الا جذابیتی برای بنده و نسل جوانی که در این فضاست وجود نداره که فلان مسئول بیاد داخل پویش و عکس بندازه... من فقط بخاطر حاج قاسم کاری که از دستم بر میاد رو انجام میدم... والا این جور کار کردن بیشتر ضد تبلیغه و مخاطب و بدنه این برداشت رو پیدا میکنه که مقابله با سانسور اینستاگرام ممکنه یهانه ای برای انجام کار های دیگه باشه
    • محمد IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      15 2
      شما ناراحتی توی پویش حاج قاسم عزیز شرکت نکن احتیاج به شما نداره
    • E - چاپ کن ولو بدون اسم IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      0 0
      دارم میگم قدرت سلبریتی سازی ندارید - سلبریتی نه به معنای اون هنرمند های بی سواد بی وطن - به معنی لیدر های جریان سازی.... الان وزیر اقتصاد اون برگه رو دست گرفته چه ارزش تبلیغی داره؟ مخاطب این عکس کیه که قراره با دیدن چهره ایشون ترغیب بشه و مثلا بگه : "عه فلانی هم هست پس منم برم ؟" در ثانی متولی پویش هم شما نیستی که برای بنده تعیین تکلیف میکنی؟ متوجه شدی ؟ من شده جونمو هر چی که دارم میزارم و اصلا میرم ته جهنم - حساب و کتاب اعمال بنده دست یکی دیگه است دست تو نیست جناب متولی - این وسط فقط احساس بزرگی به خودت دست نده - بزرگ فروشی خوب نیست. والسلام
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      0 0
      عذر میخوام اشتباهی + زدم
  • فرهاد IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    14 0
    مرگ بر آمریکا
  • DE ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    32 0
    کل دنیای غربی عبری عربی نتونست قدرت و پیشروی سردار را متوقف و مسدود کند حالا بزرگترین قدرت نمایشون مسدود کردن حساب کاربریست . حالا اگه میتونید حرکت و پیشرفت جریانی را که بنیانگذاری کرد مسدود کنید.همه تون با تمام قدرت هیچ کاری نمیتونید بکنید. شهید‌ جاودانه شد.
  • NL ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    0 0
    شما هم سانسور اینترنت را متوقف کنید مرگ بر ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس