پرواز گسترده جنگنده‌ها و پهپادهای آمریکایی بر فراز غرب عراق

منابع عراقی از پرواز گسترده جنگنده ها و پهپادهای آمریکایی بر فراز مناطق غربی این کشور خبر دادند و به اهداف آن اشاره کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، منابع عراقی از پرواز گسترده جنگنده ها و پهپادهای آمریکایی بر فراز مناطق غربی این کشور خبر دادند و به اهداف آن اشاره کردند.

یک منبع امنیتی عراق در استان الانبار عراق اعلام کرد: هواپیماهای آمریکایی به دلایل نامشخصی اقدام به انجام عملیات شناسایی هوایی بر فراز مناطق غربی کردند.

این منبع عراقی افزود: مناطق غربی عراق شاهد عملیات شناسایی پهپادها و جنگنده‌های آمریکایی بدون مشخص بودن دلایل آن، بودند، اما منابع امنیتی عالی‌رتبه عراقی تاکید کردند که این عملیات به دلیل ترس از هدف قرار گرفتن پایگاه عین الاسد و مراکز استقرار نیروهای آمریکایی در داخل خاک سوریه انجام شد.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد: پرواز هواپیماهای آمریکایی بر مناطق غربی تا مناطق عمق سوریه متمرکز بوده و نیروهای امنیتی مستقر در این مناطق اطلاعی از دلایل عملیات شناسایی ندارند زیرا این مناطق امن و باثبات هستند و شاهد هیچگونه نقض امنیتی در نوار مرزی با سوریه به سمت پایگاه التنف که نیروهای آمریکایی در آن مستقر هستند، نبوده است.

گفتنی است که این تحرکات نظامیان آمریکایی در حالی است که قبلا ادعا شده بود که فقط مستشاران نظامی در عراق می مانند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس