گرفتاری شبانه هزاران راننده در آمریکا به دلیل کولاک برف

به دلیل کولاک شدید برف، هزاران راننده آمریکایی در بزرگراه ۹۵ خارج از واشنگتن دی سی شبانه سرگردان شدند.

به گزارش مشرق، تارنمای خبری هیل نوشت: بارش برف سنگین در واشنگتن دی سی باعث شد هزاران راننده در بزرگراه به مدت ۱۱ ساعت در خودروهای خود گرفتار شوند.

بر اساس گزارش های منتشر شده، تعدادی از این افراد بدون آب و غذا شب را در خودرو های خود سپری کرده اند.

ترافیک سنگین پس از برخورد چند کامیون با یکدیگر به دلیل بارش برف شدید در واشنگتن اتفاق افتاد.

 تیم کاین سناتور دموکرات که در این بزرگراه گرفتار شده بود در حساب توییتری خود نوشت من عصر دیروز سفر دو ساعته خود را به سمت کنگره آغاز کردم. اما ۱۹ ساعت گذشته است و هنوز نتوانسته ام به کنگره برسم.

روز دوشنبه بارش برف سنگین ناگهانی در واشنگتن دی سی، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا را در هواپیمای شخصی خود برای دقایقی حبس و نشست خبری سخنگوی کاخ سفید را نیز لغو کرد.

 کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد که بارش نخستین برف فصل زمستان در واشنگتن، مقامات را مجبور کرده است نشست خبری برنامه ریزی شده برای روز دوشنبه را لغو کنند و به دلیل تعطیلی دفاتر فدرال، امروز نشست خبری برگزار نخواهد شد.

سرویس ملی هواشناسی آمریکا با هشدار طوفان زمستانی برای واشنگتن اعلام کرده که حدود ۵ تا ۱۰ اینچ  بارش برف در این منطقه پیش بینی شده است.

طوفان زمستانی فریدا روز دوشنبه به وقت محلی پایتخت آمریکا را درنوردید و اداره های دولتی و مدارس را تعطیل کرد. طوفان فریدا که با بارش سنگین برف همراه بوده، زندگی در سواحل شرقی آمریکا را مختل کرده است.

بر اساس گزارش ها، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که روز دوشنبه به وقت محلی با هواپیمای ریاست جمهوری موسوم به "ایر فورس وان" وارد واشنگتن دی سی شده بود، به دلیل برف شدید ناگهانی مجبور شد حدود ۳۰ دقیقه در هواپیمای خود باقی بماند.

بر اساس این گزارش ها، دلیل تاخیر رییس جمهوری آمریکا برای خروج از این هواپیما، مشکل انتقال پله ها به نزدیکی ایر فورس وان به دلیل برف شدید بر روی باند فرودگاه بود.

بایدن در حالی وارد واشنگتن شد تا نخستین روز کاری خود را پس از تعطیلات سال نو میلادی آغاز کند که با چالش هایی چون روند نزولی محبوبیتش، احیای طرح های اجتماعی و شیوع گسترش سویه اومیکرون ویروس کرونا  در آمریکا مواجه است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس