اتوبوس نمایه

رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه اتوبوس جای مناسبی برای ساماندهی بی‌پناهان نیست، گفت: با شهردار در این باره صحبت کردم .

به گزارش مشرق، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر در واکنش به تذکر ناصر امانی درباره وضعیت اتوبوس خوابی در تهران و موج سواری رسانه های بیگانه  گفت:‌ رسانه های معاند چشمانشان را بر روی وضعیت اسفناک بی خانمان ها در اروپا و امریکا بسته اند.

بیشتر بخوانید:

در جلسه شورای شهری‌ها با زاکانی چه گذشت؟‌

وی با اشاره به اینکه ما موافق اتوبوس خوابی نیستیم چون اتوبوس جای استراحت نیست، گفت: اما این شرایط به این دلیل به وجود امده که عده ای که درمانده اند در گرمخانه ها به خاطر شرایط خاص نمی خواهند بروند.

وی ادامه داد: حتی برخی از معتادین حالش را ندارند که به گرمخانه بروند و در دوره های گذشته برخی را به زور سوار اتوبوس می کردند تا به گرمخانه ببرند چون اگر به زور سوار نمی کردند، در سرما خشک می شدند.

چمران گفت: با زاکانی صحبت کردم و  خواستم تا شنبه  و یکشنبه این بساط جمع شود،  چون اتوبوس سیستم بهداشتی ندارد.

وی ادامه داد: گرمخانه ها فضا دارند و اگر کسی درمانده باشد، پذیرایی می کنند، البته این کار خیری است اما چه بهتر که به درمانده ها کمک شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: با این وجود  ما هر کاری کنیم رسانه های معاند برداشت های دیگری می کنند و می دانیم   زیر ذره بین رسانه قرار داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ... IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    0 0
    معتادا چه کلاسم میذارن،گرمخانه نمیرن،خخخ نمیدونم چرا همه چیو با اروپا و امریکا قیاس میکنید،هر کشوری همین معظلات رو دارن دیگه.والا پسرهمسایمون معتاده و کارتون خواب،اینجام مثل تهران گرمخانه هم نیست،توی دسشویی پارک میخوابه همه هم دیدنش،امکانات برای همه تو تهران هست،والا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس