کد خبر 1322002
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
فخرالدینی: مقابل استقلال حق‌مان برد بود/ در این ۴-۳ هفته از داوری ضرر کردیم

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید با وجود اینکه کسب نتیجه تساوی مقابل استقلال نتیجه بدی نیست، اما حق تیمش برد بود.

به گزارش مشرق، میلاد فخرالدینی درباره تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال و حواشی داوری این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و به تیم استقلال تبریک می‌گویم که یک تیم خوب و گردن کلفت جمع کرده‌اند. با این حال فکر می‌کنم امروز ما باید بازی را می‌بردیم.

وی ادامه داد: بازی امروز خیلی حاشیه داشت و در صحنه پنالتی استقلال هم به نظرم داور می‌توانست پنالتی نگیرد. کنار اسماعیل شریفات بودم و توپ صددرصد بیرون از محوطه جریمه به دست او خورد. توپ هم به زمین خورد و شریفات هم دید نداشت، اما ما نمی‌توانیم نظر بدهیم و کارشناسان باید نظر بدهند. هرچند ما در این سه چهار هفته اخیر از داوری ضرر کردیم و امیدوارم شرایط بهتر شود.

مدافع آلومینیوم درباره روند خوب این تیم و اینکه از تیمش به عنوان مدعی کسب سهمیه یاد می‌شود، گفت: خدا را شکر شروع خوبی داشتیم، اما یک جاهایی مانند هفته قبل کم آوردیم. در بازی قبلی ما بازیکنان مقصر بودیم که بازی را باختیم. با این حال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم. این را در نظر داشته باشید که این دومین فصل حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و تیم ما از نظر بودجه‌ای جزو ۷-۶ تیم آخر باشد. تیم‌های دیگر چهار پنج برابر ما هزینه کرده‌اند، اما تمام وجودمان را می‌گذاریم تا نتیجه خوبی بگیریم و خدا را شکر تیم همدلی داریم.

فخرالدینی در خصوص اینکه از هفته آینده تماشاگران ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه می‌توانند حضور داشته باشند و آیا صحبتی با هواداران تیمش دارد، اظهار داشت: روزی که به اراک آمدم، فکر نمی‌کردم به این اندازه هوادار داشته باشد. فقط امیدوارم مسئولان مشکلات ورزشگاه را حل کنند تا بتوانیم از هفته آینده میزبان این هواداران باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که بازیکنان هم تیمی‌اش این مسئله را رد می‌کردند که تساوی دلچسبی مقابل استقلال داشته‌اند و او چه حسی از این نتیجه دارد، خاطرنشان کرد: تساوی مقابل تیم بزرگ استقلال بد نیست، اما حق‌مان امروز برد بود. بازی دست ما بود و می‌توانستیم برنده باشیم، با این حال همه بازی را دیدند که بازی دست ما بود و استقلال موقعیتی نداشت. مساوی هم خوب است و برای بازی‌های بعدی آماده می‌شویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    قسر در رفتند....... حالا شدیم یک امتیازیشون......خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس