محمد محقق: سلیمانی سپر مطمئن در برابر گروه ویرانگر داعش بود

رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان در دومین سالگرد ترور فرمانده سپاه قدس ایران گفت، که او سپر مطمئن در برابر گروه ویرانگر داعش بود.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، محمد محقق رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان که در این روزها در ایران به سر می‌برد، در دومین سالگرد ترور فرمانده سپاه قدس ایران از سوی آمریکا در پیامی نوشت که دو سال از حادثه غمبار شهادت مجاهد راه خدا سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس ایران می‌گذرد و میلیون‌ها دل در فراغش غمگین است.

وی در ادامه نوشت: او که به عنوان سپر مطمئن در برابر تهاجم دشمنان اسلام و گروه ویرانگر داعش و افراطی‌گرایی بود خلاء ناشی از فقدان ایشان در جهان اسلام محسوس است.

وی افزوده است که سالگرد این مصیبت عظمی را به ملت و کشور برادر ایران خصوصاً رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای و خانواده محترم شان تسلیت می‌گویم.

در پایان پیام رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان آمده است: سردار شهید برای ملت افغانستان در برابر افراط‌گرایی همکار و برای من برادر عزیز و صمیمی بود. خدایش رحمت کند. خداوند قاتلین و تصمیم گیرندگان این ترور ناجوان‌مردانه را که خلاف همه معیارهای جهانی انجام شد لعنت کند و در دنیا و آخرت ذلیل و رو سیاه گرداند و مطمئن هستم که انتقام الهی حق است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس