کد خبر 1321210
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
فلورونا؛ گرفتاری جدیدی که مردم جهان را تهدید می‌کند

نخستین مورد از ابتلا به بیماری دو گانه «فلورونا» که آمیخته‌ای از ویروس کرونا و آنفولانزاست، در سرزمین‌های اشغالی به ثبت رسید.

به گزارش مشرق، نخستین مورد از ابتلا به بیماری دو گانه «فلورونا» که آمیخته‌ای از ویروس کرونا و آنفولانزاست، در سرزمین‌های اشغالی به ثبت رسید.

به نوشته این روزنامه فردی که مبتلا به این بیماری دوگانه شده است یک زن است که هفته جاری به زایشگاه رابین مراجعه کرده است.

به گفته پزشکان حال این زن جوان که واکسن نزده خوب است و انتظار می‌رود که مرخص شود.

به گفته این پزشکان این زن دارای عوارض بیماری حاد نبود و به محض آن که به زایشگاه رسید، تست کرونا و آنفولانزا داد که هر دو مثبت از آب در آمد.

هنوز مشخص نیست که ابتلا به این دو ویروس کرونا و آنفولانزا باعث به وجود آمدن بیماری خطرناک تری می‌شود یا و نیز هنوز مشخص نیست که آیا بیماران دیگری نیز در سرزمین‌های اشغالی مبتلا به فلورونا هستند یا خیر.

سرزمین‌های اشغالی هفته گذشته شاهد موجی از مبتلایان به آنفولانزا شد به طوری که بیمارستان‌ها تا کنون نزدیک به ۱۸۴۸ بیمار را درمان کرده اند. همچنین در حالی نخستین مورد ابتلا به فلورونا ثبت می‌شود که روز چهارشنبه چهار هزار مورد ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی ثبت شده است. این تعداد بالاترین تعداد ابتلای ثبت شده از ماه سپتامبر تا کنون به شمار می‌رود.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    0 1
    لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    استفاده از بیوتروریسم برای مبارزه با صهیونیستها اگر چه ممکنه کارآمد باشه ولی احتمال مقابله به مثل رو بالا می بره که با امکانات تکنولوزی که اونها دارن دارن می تونه خیلی خطرناک وفراگیر باشه،بهتره از روش های جوانمردانه در جنگ استفاده بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس