کد خبر 1321155
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
جدیدترین گوشی شاخص نوکیا

وبسایت گواهی FCC برخی از مشخصات جدیدترین گوشی شاخص نوکیا را افشا کرد.

به گزارش مشرق، با توجه به اطلاعات منتشرشده در وبسایت FCC ایالات متحده، شرکت نوکیا به زودی مدل جدید گوشی هوشمند خود را با ویژگی‌های برجسته و در چندین نسخه با مشخصات متفاوت عرضه خواهد کرد.

هرچند شرکت نوکیا اخیراً در صحنه گوشی‌های هوشمند چندان فعال نبوده، اما هر زمان که مدل جدیدی را عرضه می‌کند، معمولاً با شکوه و عظمت همراه است. شرکت نوکیا ممکن است یک گوشی هوشمند شاخص جدید در دست ساخت داشته باشد چرا که به تازگی یک مدل جدید با نسخه‌های مختلف توسط FCC (کمیسیون فدرال ارتباطات) ایالات متحده تایید شده است.


مدل جدید نوکیا در شش نسخه مختلف با شماره مدل‌های TA-۱۴۱۸، TA-۱۴۰۴، TA-۱۴۱۲، TA-۱۴۱۵، TA-۱۴۰۵ و TA-۱۴۰۱ وارد بازار می‌شود. از تمام لیست‌های مشخصات منتشرشده، دو لیست مربوط به دو مدل TA-۱۴۰۴ و TA-۱۴۱۲ اطلاعات مفیدی درباره مشخصات گوشی‌ها و همچنین طراحی مدل (به ویژه طراحی دوربین) به ما ارائه می‌دهد.


تصویرهای مربوط به گوشی نوکیا نشان می‌دهد که دستگاه دارای یک مجموعه دوربین سه گانه است که به صورت عمودی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته است. این دوربین‌ها در یک ماژول مستطیلی جای دارند. طراحی مشابهی که اخیراً در گوشی نوکیا N۱۵۳۰DL مشاهده شده تقریبا شبیه نسخه انحصاری ایالات متحده از این مدل است.

مشخصات جدیدترین گوشی شاخص نوکیا +عکس

اگرچه لیست مشخصات منتشرشده کامل نیست، ولی گواهینامه مدل‌های Nokia TA-۱۴۰۴ و TA-۱۴۱۲ در وبسایت FCC نشان می‌دهد که این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی با دو سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر ترکیب خواهد شد، در حالی که در پنل جلو، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در داخل سوراخ پانچ قرار دارد.


مدل نوکیا TA-۱۴۰۴ از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ارائه خواهد شد. در نقطه مقابل، مدل نوکیا TA-۱۴۱۲ نسخه تک سیم کارته خواهد بود و در دو نوع ۳ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.


این لیست مشخصات همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه از یک چیپست Unisoc استفاده می‌کند که نوکیا فقط در سری C از آن استفاده کرده است. پس می‌توان نتیجه گرفت که این مدل جدید نیز از سری C خواهد بود. با این حال هنوز نمی‌توان مطمئن بود. همچنین در زیر کاپوت دستگاه، یک باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی با شماره مدل WT۳۴۱ قرار دارد.

مشخصات جدیدترین گوشی شاخص نوکیا +عکس

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    پرچم نوکیا بالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس