کد خبر 1321109
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
سورپرایز گل محمدی/ ستاره پرسپولیس در پُستی که تا به حال ندیده‌اید!

امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار روز دوشنبه تیمش برابر تراکتور تبریز را از دست داد.

به گزارش مشرق، علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس در همین ارتباط گفت: تصویربرداری انجام شده از موضع آسیب‌دیده و گزارش پزشکی آن موید این نکته بود که امید عالیشاه از ناحیه چهارسر ران دچار آسیب شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این که این بازیکن باید چند روزی استراحت کند، امکان حضور وی برای بازی با تراکتور نیست. البته تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم و این بازیکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.

امید عالیشاه در هفته های اخیر به عنوان مهاجم پرسپولیس بازی کرده است. به عبارت دقیق تر او در نقش مهاجم کاذب و سایه به کار گرفت شده است. شماره ۲ پرسپولیس هم در سمت راست و هم در سمت چپ برای توپ‌گیری و خلق موقعیت برای پرسپولیس اقدام کرده و آمار نشان می‌دهد که او در امر بازیسازی برای تیمش موفق بوده است.

حالا در غیاب امید عالیشاه مصدوم خبر می رسد یحیی گل محمدی تصمیم ویژه ای گرفته است؛ بردن مهدی ترابی به خط حمله پرسپولیس!

بیشتر بخوانید:

مهم ترین عامل برتری پرسپولیس مقابل سپاهان

با وجود غیبت امید عالیشاه، خط میانی پرسپولیس با میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، وحید امیری و احسان پهلوان پُر و پیمان است.

برهمین اساس یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است از مهدی ترابی در نقشی جدید استفاده کرده و از او به عنوان مهاجم سایه در کنار عیسی آل کثیر استفاده کند.

امید عالیشاه به عنوان یک بازیکن یا مهاجم آزاد حق داشت به هر جایی دلش می‌خواهد سرک بکشد، بازی کند و دریبل بزند. حالا قرار است این نقش در دیدار با تراکتور تبریزبه مهدی ترابی واگذار شود. هافبکی تکنیکی که قدرت دریبلینگ و گلزنی بالایی هم دارد.  قرار هم نیست خط میانی پرسپولیس دست بخورد چرا که یحیی گل‌محمدی از عملکرد هافبک‌های خودش در نیم‌ فصل اول راضی است.

شنیدیم در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس نیز از مهدی ترابی در همین پُست استفاده شده است. سرمربی پرسپولیس معتقد است شماره ۹ تیمش قادر است به راحتی در محوطه جریمه حریفان مانور داده و با قدرت دریبلینگ خود مدافعان تراکتور را کلافه یا مجبور به خطای پنالتی کند.

ترابی که درتیم ملی یک بازیکن ذخیره است شاید در پست جدید بتواند گوشه دیگری از استعداد و توانایی های خود را به رُخ کشیده و ثابت کند یحیی گل محمدی اشتباه نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    5 0
    تراکتوری نمونده که دیگه
  • سوسان IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    3 3
    کدوم تیراختور یهودپولیس همه بیت المال رو خورد پول کالدرون و مالدرون رو از جیب ما پرداخت کردند.
    • حسین IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      0 2
      کیسه کش عرب دقیقا بر عکس گفتی ما پنج تا قهرمانی آوردیم شما با پولش بازیکن خارجی خریدین بدهکار هم نیستین چون با پولای تیم ما دارین حال میکنین قشنگ هم همتون میدونین
    • پانترکیسم نابود است IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      0 0
      حسین این یارو سوسان یه پانترکه کامنتهاش علیه ایران و ایرانی ها رو میتونی پای اخبار مربوط به ترکیه و آذربایجان ببینی،ملعون از کسانی هست که برای اردوغان و علیف سینه چاک میده مطمئن باش از همون کفتارهایی هست که توی ورزشگاه پرچم کشور این دو منافق رو میبره بالا.
  • پرسپولیس IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    1 1
    میریم سوراختور سوراخ میکنیم که انقدر برامون کری نخونن
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    3 1
    سورپرایز ییا دلال فقط میتونه هماهنگ کردن با بازیکن حریف باشه داوری که همیشه باهاشونه نمیشه سورپرایز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس