گل‌محمدی در پرسپولیس تغییر رویه داده است

بازیکن اسبق پرسپولیس و تراکتور در آستانه دیدار دو تیم به تشریح وضعیت شاگردان سولدو و گل‌محمدی پرداخت.

به گزارش مشرق، کوروش برمک در گفت و گویی درباره دیدار پرسپولیس و تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: زنوزی به عنوان مالک باشگاه تراکتور در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری زیاد و جذب بازیکنانی مثل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و بازیکنان مشهور داخلی و خارجی سعی کرد تیم پرمهره و به‌نامی درست کند تا به قول خودمان بترکاند اما نمی‌توان یک ساله و ناگهانی تیمی پرستاره و موفق درست کرد.

این بازیکن سالهای دور سرخپوشان تاکید کرد: تراکتور تیمی ریشه‌دار است و باید مانند همین تیم پرسپولیس سالی ۳-۲ بازیکن به این تیم اضافه می‌شد. در پروسه‌ای پنج ساله باید ۱۵ بازیکن جدید به این تیم می‌آمدند اما در سال‌های اخیر دیده‌ایم هر سال ۱۰ تا ۱۵ بازیکن این تیم تغییر کرد. در نهایت هم کار به جایی رسید که تراکتور اکنون بدهی‌های زیاد و پرونده‌های مختلفی در فیفا دارد. همین مسائل انسجام سیستم مدیریتی این باشگاه را هم از بین برده است.

وی افزود: تراکتور کار خود را در ابتدای فصل با فراز کمالوند شروع کرد و در مدت کوتاهی فیروز کریمی جانشین این مربی شد. پس از ۴-۳ هفته هم سولدو سرمربی این تیم شد. این موضوع نشان‌دهنده تلاطم این تیم است که سبب گیج شدن بازیکن می‌شود. مگر بازیکن با چند تفکر می‌تواند فصل را شروع کرده و تمام کند؟ علت بحران فنی این تیم همین مسائل است. الحق والانصاف حق خوب و تیم ریشه‌دار تراکتور و هواداران پرشور و شعفش که زمانی کل ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز را پر می‌کردند، چنین وضعیتی نیست. البته برخی بازیکنان جدید و جوان این تیم هنوز نفهمیدند مدیریت باشگاه تراکتور چه می‌خواهد. روزهای خوبی برای این تیم نمی‌بینیم و هوادارانش به هیچ وجه راضی نیستند.

بیشتر بخوانید

انتشار جزئیات قرارداد «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر»

بیانیه تراکتور درباره تحویل این باشگاه

بازیکن اسبق تراکتور درخصوص عملکرد زونیمیر سولدو در این تیم گفت: وضعیت سولدو را با کالدرون مثال می‌زنم. با این تفاوت که سرمربی سابق پرسپولیس تیمی را تحویل گرفت که برانکو پایه آن را آماده کرده بود. این مربی آرژانتینی هم عملکرد خوبی داشت و گل‌محمدی هم پس از کالدرون از پرسپولیس به خوبی صیانت کرد اما سولدو تیم داغانی را از لحاظ روحی، فنی و مدیریتی تحویل گرفت. وی ابتدا باید این موارد را ترمیم کند. با نگاهی به مصاحبه‌های این مربی هم متوجه می‌شوم به دلیل شناخت نداشتن از فوتبال کشورمان و کم بودن مطالعه‌اش، درکی از روح و روان فوتبالیست ایرانی ندارد. شاید اگر تا پایان فصل تغییر نکند، برای سال آینده چیزهایی دستش بیاید.

برمک با اشاره به وضعیت پرسپولیس توضیح داد: رقیب قدر پرسپولیس یعنی استقلال این فصل را خیلی خوب شروع کرده و در ۱۲ بازی فقط دو گل خورده است. استقلال با توجه به این عملکرد مطمئن در خط دفاعی کارش را به خوبی پیش می‌برد. از طرفی برخی امتیازاتی که پرسپولیس در ابتدای فصل از دست داد، نگرانی‌هایی ایجاد کرد اما در همان هفته‌های اول گفتم جدول از هفته دهم خودش را نشان می‌دهد و مدعیان از این هفته به بعد مشخص می‌شوند. خوشبختانه پرسپولیس هم آن عقب‌ماندگی را جبران کرد. مهم‌ترین مشکل فعلی این تیم بلاتکلیفی مدیریتی است. پس از هفته پنجم گفتم بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس فقط باید سراغ کار فنی بروند.

وی اضافه کرد: پیشکسوتان با صحبت‌های‌شان غیر مستقیم به پرسپولیس کمک می‌کنند و اطمینان دارم صحبت‌های ما را به گوش گل‌محمدی می‌رسانند. وی مربی باهوشی است و دیدم در هفته‌های اخیر در مصاحبه‌هایش تغییر رویه داده و اینگونه مسائل را بیشتر افشین پیروانی مدیریت می‌کند. در حال حاضر ذهن، روح و روان بازیکنان و مربیان پرسپولیس سمت مسائل فنی رفته است. اوج این موضوع را هم در بازی با سپاهان دیدیم. جایی که کادرفنی پرسپولیس تصمیم گرفت از فرشاد فرجی هم در سمت راست خط دفاعی استفاده کند و از این کار عالی لذت بردم.

مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد: بردن سپاهان آن هم در شهری مثل اراک کار هر تیمی نیست اما پرسپولیس این کار را به خوبی انجام داد. امیدوارم با تکرار این روند موفق در بازی با تراکتور، فاصله تنگاتنگ این تیم با استقلال حفظ شود. اطمینان دارم برنده دربی برگشت، جهش خیره‌کننده ای برای قهرمانی خواهد داشت. امیدوارم پرسپولیس با برتری در آن مسابقه حریف را پشت سر بگذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس