یکی از دلالان محروم فوتبال ایران در باشگاه تراکتور فعالیت می‌کند

کاپیتان سابق تیم فوتبال تراکتور گفت: یکی از دلالانی که از سوی فدراسیون فوتبال محروم شده، در حال حاضر در باشگاه تراکتور فعالیت می‌کند.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی روز جمعه در گفت و گویی با رسانه‌ها به اتفاقات و بحث‌های پیرامون واگذاری باشگاه تراکتور و تغییر مالکیت آن اشاره کرد و افزود: این باشگاه بزرگ را که هویت مردم آذربایجان و منطقه به آن گره خورده، به حال و روزی در آورده‌اند که نمی‌شود در مورد آن صحبت کرد.

وی اضافه کرد: برخی افراد که آلوده پول فوتبال شده‌اند و تخصص، وفاداری و تعهد ندارند به باشگاه رخنه کرده‌اند و به مالک مشاوره غلط می‌دهند و من نمی دانم مالک باشگاه تا کی می‌خواهد از این افراد و مشاوره‌ها استفاده کند.

نصرتی گفت: تراکتور که زمانی مدعی بوده و دو دوره قهرمان جام حذفی شده، این روزها خوار و ذلیل شده و مثل معروف «به مرگ گرفته تا به تب راضی بشه» در مورد این روزهای تیم مصداق است.

وی اضافه کرد: ماشین سازی نیز پیشتر با همین رویه به لیگ دسته یک سقوط کرد و الان در انتهای جدول لیگ یک قرار گرفته و مسئولان استانی و حتی کشوری باید ورود کنند و از تکرار سرنوشت تیم‌هایی مثل پاس، راه آهن و یا ماشین سازی برای تراکتور جلوگیری کنند.

بازیکن تراکتور در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ گفت: اگر مالک نمی‌تواند تیم را اداره کند، باید به صراحت اعلام کند و مسئولان استان باید ورود کنند و جلوی این همه بی ثباتی و تغییر را که به نظرم باید در کتاب گینس ثبت شود، بگیرند.

نصرتی به دلالی در تیم تراکتور و انتخاب حتی مدیران این تیم از سوی دلالان نیز اشاره کرد و گفت: یکی از دلالانی که از سوی فدراسیون فوتبال محروم شده، در حال حاضر در این باشگاه فعالیت می‌کند و شصت هفتاد درصد کارها را انجام می‌دهد و اجازه استفاده از پیشکسوتان تراکتور را در باشگاه نمی‌دهد، چون می‌داند با این کار، دستش از تیم قطع خواهد شد.

وی از نهادهای نظارتی خواست تا در این موضوع ورود و بررسی کنند هزینه‌هایی که در تراکتور می‌شود چگونه و کجا و از چه طریقی صورت می‌گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GE ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    2 0
    چرا باید هویت به تیم گره بخوره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس