رئیس جمهور با اعضای جامعه مدرسین دیدار کرد

رئیس جمهور با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور در ادامه برنامه هایش در سفر به استان قم،  عصر امروز با رئیس و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری در این دیدار گفت: تمامی دستگاه‌ها باید برای بهبود سطح فرهنگ جامعه همکاری کنند و جامعه مدرسین حوزه علمیه نیز آماده هر گونه همکاری و همراهی در این زمینه است.

وی در ادامه به مسئله جمعیت اشاره کرد و گفت: جمعیت مسئله اساسی امروز جامعه ماست و اگر امروز برای حل و رفع آن فکر نکنیم فردا دیگر کاری نمی‌توان کرد.

رئیس جامعه مدرسین افزود: در صورتی که در روند کنونی رشد جمعیت اصلاح نشود سال‌های آینده با جامعه پیری مواجه می‌شویم که مجبوریم از خارج کشور مهاجر بپذیریم.

وی همچنین بر ریل گذاری سیاست‌های درست اقتصادی در کشور تاکید کرد و گفت: اگر ریل‌گذاری‌ها به درستی در حوزه اقتصاد صورت گیرد تغییر دولت‌ها باعث آسیب به برنامه‌ها نمی‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری به برخی از کمبودها و مشکلات در جامعه پرداخت و گفت: دولت باید فکری برای معیشت، وضعیت اقتصادی و زندگی روزمره مردم انجام دهد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم وارث شرایط دولت‌های پیشین است خاطرنشان کرد: کسب و کار مردم، تورم و ارزش پول ملی باید در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 0
    باور غلط نمی تواند قبول کند که اشتباه می کند. هرگز نمی شود . علم اقتصاد را با دستور و بخشنامه و طرح و00000 بصورت دیگری تغییر داد. لذا هر گونه تلاش هزینه کردن ثروت ملی و در نهایت پیدا شدن فساد های نجومی و0000 می شود. افرادی که اصرار به دادن چنین طرح های دارند. خود مافیای فساد هستند. اگر راست می گوید . مدیران اشراف را محاکمه نمایید تا معلوم شود . این مدیران چگونه از فرش به عرش رسده اند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس