کد خبر 1320278
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
فرمانده کل انتظامی ایران: در مرزها هیچ مشکل ناامنی نداریم/ حافظان مرزها با کوچک‌ترین اقدام دشمن برخورد می‌کنند

فرمانده ناجا با بیان اینکه هیچ مشکلی در مرزها نداریم، گفت: هر حرکتی قبل از هر اقدامی توسط نیروهای مسلح خنثی می‌شود.

به گزارش مشرق؛ سردار حسین اشتری شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بحمدلله امروز امنیت باثباتی را در کشور داریم، اظهار داشت: در مرزها هیچ مشکل ناامنی نداریم و حافظان مرزها و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، ارتش و سپاه همه با هوشیاری در مرزها حضور دارند.

وی با بیان اینکه هر حرکتی قبل از هر اقدامی توسط نیروهای مسلح خنثی می‌شود، افزود: امنیت داخل شهرهای کشور نیز در وضعیت خوبی قرار دارد و به واسطه حافظان سلامت و همراهی مردم عزیز با خادمان خود در فرماندهی نیروی انتظامی این مهم محقق شده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به اجرای هوشمندسازی پلیس در هفته ناجا سال جاری ابراز داشت: اقدامات خوبی در زمینه خدمت رسانی در سامانه "پلیس من" و هم در زمینه اجرای مأموریت در سامانه "پلیس همراه" کارهای خوبی شروع شده و بیش از ۲۰ خدمت به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح همکاران ما مأموریت‌های خود را سریع تر و با دقت بالاتری و راحت‌تر انجام می دهند و قصد داریم تمامی خدمات را به صورت هوشمند ارائه دهیم و اجرای مأموریت‌های ما نیز بر اساس داشتن پلیس حرفه‌ای و حرفه گرایی که در آموزش‌ها لحاظ شده انجام می‌شود.

اشتری با بیان اینکه با آوردن تجهیزات جدید و ارتقاء ساختار با توجه به ابلاغ رهبر معظم انقلاب امید است بیشتر از گذشته در خدمت مردم باشیم، تصریح کرد: امیدواریم این اعتماد مردم که بالاترین سرمایه است، روز به روز افزایش پیدا کرده و سرباز خوبی نیز برای ولایت باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس