صلابت و عزم راسخ یگان ویژه؛ ثمره تحریم استکبار جهانی

فرمانده یگان های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم فرماندهان ما، نشان از صلابت و عزم راسخ نیروهایمان در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است .

به گزارش مشرق، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ ضمن گرامی داشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: اراده یگان‌های ویژه انتظامی در پیاده سازی تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان تکلیف شرعی و دینی و دفاع آرمانی از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن، خواب آسوده دشمنان را برهم خواهد زد و تمامی نقشه‌های شوم آنها را باطل خواهد کرد. ما بر این اصل استواریم و لحظه‌ای عقب نخواهیم کشید.

ببینید:

فیلم/ از پزشک تا معلم و راننده تاکسی در میدان

وی با بیان اینکه دشمنان امروز نظام در کمین هستند تا از کوچک‌ترین فرصت‌ها برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند، گفت: مجموعه یگان ویژه در سراسر کشور توانسته با اقتدار کامل و با جدیت در مقابل افرادی که به دنبال خدشه دار کردن امنیت مردم هستند، ایستادگی کند.

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی ادامه داد: استکبار جهانی طی سال‌های گذشته دست به تحریم افراد، اشخاص و نهادهای مختلفی زد اما غافل از این بود که همه این افراد جزئی از کشور و میهن عزیزی هستند که هیچ گاه در مقابل ظلم سر خم نکردند و اخیراً شاهد بودیم که مجدداً ترفند نخ نما شده تحریم را تکرار کردند.

کرمی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امروز بصیرت افزایی یکی از مهم‌ترین محورهایی است که باید در بین کارکنان دنبال شود و روز به روز باید در این مسیر پیشرفت داشته باشیم تا با چشم باز در مقابل توطئه‌های دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان بایستیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس